Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ مودبی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد اظهار کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح این شهرستان، تاکنون ۲۰ هزار بسته حمایتی به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مودبی افزود: این بسته‌ها شامل اقلام اساسی نظیر گوشت، روغن، برنج، ماکارونی و ماسک بهداشتی به ارزش هر بسته، ۲ تا سه میلیون ریال بوده است.

این مقام نظامی اضافه کرد: همچنین طی هفته دفاع مقدس نیز ۳۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده تدارک شده که توسط بسیجیان پایگاه‌ها تحویل شهروندان داده شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مجموعه سپاه و بسیج در کنار مردم بوده و تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار خواهد گرفت.

سرهنگ مودبی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم‌درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده‌اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روز‌ها قابل ستایش است.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حمایتی سپاه پاسداران کمک مومنانه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق

دریافت 11 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم گرمه در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6082727

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • راهپیمایی حمایتی مردم گرمه از عملیات وعده صادق
  • تظاهرات حمایتی از عملیات موشکی علیه اسرائیل
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است