Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک شعبانی در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در سنندج، اظهارکرد: 32 هزار و 340 مترمربع از محلات و معابر ناحیه منفصل شهری نایسر به منظور سهولت در تردد وسائل نقلیه، ایمنی در عبورو مرور شهروندان  با 4500 تن آسفالت در سالجاری  بهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد:یکی از عمده‌ترین مشکلات در نواحی منفصل شهر نبود زیرساخت‌های مناسب در حوزه‌های مختلف به ویژه وجود معابر و کوچه‌های خاکی و فاقد آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی بیان کرد: با توجه به اینکه انجام آسفالت و بهسازی معابر از مطالبات بحق شهروندان است؛ بهسازی و معابری که زیر ساخت‌های آن اجرا شده در اولویت کاری این ناحیه قرار گرفت.

وی  گفت : در سال‌جاری و در راستای سهولت در تردد وسائل نقلیه، ایمنی در عبورو مرور شهروندان با 4 هزار و 500 تن آسفالت بیش از 32 هزار و 340متر مربع از معابر و محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی شد.

وی عنوان کرد: آسفالت قریب به 9 هزار مترمربع آسفالت خیابان دکل، 5 هزار مترمربع خیابان حیران، 2 هزار و 700 مترمربع خیابان گاز پشت انبار گاز و 2 هزار و 600 مترمربع کوچه‌های حدیث 4 و 5 در همین راستا انجام شده است.

شعبانی اضافه کرد: آسفالت 680 مترمربع فرعی خیابان شهرداری قدیم، 500 مترمربع کوچه مهاباد 4، 500 مترمربع کوچه تابان، 360 مترمربع فرعی مابین خیابان گاز و امام شافعی و 200مترمربع فرعی پیج طهماسبی و اجرای 11 هزار مترمربع روکش آسفالت خیابان امام شافعی نیز در همین راستا انجام شده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: بهسازی ایمنی آسفالت شهرداری هزار مترمربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲

تین نیوز

بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • تحقق نهضت آسفالت در ساوه/ ۷۱۴ هزار مترمربع آسفالت شد
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه
  • اینفوگرافیک | بهسازی و روکش آسفالت بیش از ۲۲ هزار کیلومتر از راه های شریانی کشور در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد