Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:54:20 GMT

۲ خبر کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۱۱۳۱

۲ خبر کوتاه انتظامی از جنوب آذربایجان غربی

دادستان عمومی و انقلاب تکاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردی که همسر ۳۴ ساله خود را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان به قتل رسانده بود در محل حادثه دستگیر و به قتل همسر خود اعتراف کرد.

ابراهیم بابامرادی افزود: این مرد روستایی پس از آن که شبانه همسر و سه فرزند خود را به‌ شدت با چوب، کابل و قمه کتک زده بود، صبح امروز با جسد بی جان زنش مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: زن جوان روستایی که توسط همسر خود در خانه به مدت طولانی تحت ضربه‌های شدید قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحت های وارده ناشی از اشیای سخت و خطرناک شب هنگام جان خود را از دست داده‌ بود.

دادستان عمومی و انقلاب تکاب با اشاره به دستگیری فرد قاتل در منزل مسکونی اش اظهار داشت: مرد قاتل همچنین سه فرزند خود را به شدت کتک زده بود که یکی از آنان اکنون به‌دلیل شدت جراحت وارده در بیمارستان بستری شده است.

بابامرادی اضافه‌ کرد: این مرد روستایی که ابتدا از قتل همسر و کتک زدن فرزندان خود اظهار بی اطلاعی می کرد ، سرانجام به اقدام خود اعتراف و اختلاف‌های خانوادگی را دلیل این کار اعلام کرد.

وی گفت: پرونده این قتل هم اکنون در پلیس آگاهی شهرستان در حال بررسی و تحقیق است.

سه نفر اراذل و اوباش در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب گفت: سه نفر اراذل و اوباش که شب هنگام در خیابان امام خمینی (ره) این شهر با قمه و قداره با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

جهانگیر مسعودی اظهار داشت: در درگیری و قدرت‌نمایی این افراد بین همدیگر با سلاح سرد (شمشیر)، یک نفر آنان نقص عضو شده بود.

وی افزود: بلافاصله هویت این سه فرد شناسایی و در اسرع وقت توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرسی روانه زندان شدند.

وی با قدردانی از فرمانده انتظامی شهرستان و رییس پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی به جهت تلاش شبانه روزی برای برقراری امنیت و اجرای دستورات قضایی، گفت: محدوده سنی این افراد ۲۰ تا ۲۷ سال بوده و تعجب آور است که در نزاع بین چند نفر با سن پایین، شمشیر استفاده می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب با بیان اینکه این مسایل خط قرمز دادستانی است که در صورت اطلاع از درگیری اراذل و اوباش در اسرع وقت دستگیری این افراد در دستور کار قرار می‌گیرد، اظهار داشت: این افراد به علت اینکه نوظهور هستند حتی در درگیری ساده از چاقو و شمشیر استفاده می کنند.

مسعودی با بیان اینکه انگیزه این افراد صرفا قدرت‌نمایی و عرض اندام است، افزود: این افراد پس از بازداشت در ملاقات هایی که در زندان با آنان داشتیم به شدت از اقدام خود پشیمان هستند.

وی با هشدار به افراد شرور و اراذل و اوباش گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می شود که این موارد از خط قرمزهای دادستانی‌ بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها تکاب آذربایجان غربی دادستانی کل کشور اختلاف خانوادگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب آذربایجان غربی دادستانی کل کشور تکاب آذربایجان غربی دادستانی کل کشور اختلاف خانوادگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در ۲۴ ساعت گذشته این خبر‌ها بیشترین تعداد بازدید را درمیان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه چالدران  پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی