Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین دروازه بان جهان در سال 2021 مشخص شد 

جان لوئیجی دوناروما دروازه بان ایتالیایی پاری‌سن ژرمن که توانست در تابستان به همراه ایتالیا فاتح جام ملت‌های اروپا شود، به عنوان بهترین دروازه بان جهان از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال دست یافت. همچنین مانوئل نویر و ادوارد مندی در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه سال گذشته به مانوئل نویر رسیده بود. 

دوناروما، بهترین دروازه بان جهان از نگاه IFFHS

 

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان فوری؛ افشای نامه ای که ثابت می کند فدراسیون فوتبال VAR رایگان و مورد تایید فیفا را نخواست + سند عذرخواهی علی خطیر از علی کریمی؛ من از برنامه خودم حمایت کردم نه از عزیزی خادم! بلننسس با 9 بازیکن مقابل بنفیکا قرار گرفت، در نیمه اول 7 گل دریافت کرد و بازی نیمه تمام ماند اعتراض اونای امری به داوری دیدار ویارئال - بارسلونا: چرا VAR مداخله نکرد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین دروازه بان جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، این کتاب نوشته محمدحسن زورق و با موضوع تاریخ و سیره معصومین و سرگذشت‌نامه‌هاست که از زاویه جدیدی  زندگی امام رضا (ع)رابررسی کرده است.

این اثر در ۴ فصل موضوعاتی همچون «دومین بازی بزرگ در تاریخ اسلام»، «نهاد امامت، عباسیان و امام هشتم (ع)»، «امام هشتم (ع) پایائی و پویایی انقلاب جهانی اسلامی» و «خیانت‌های عباسیان»را واکاوی می کند.

در باره حضرت رضا (ع) آثار گران سنگی به زبان‌های مختلف از جمله زبان فارسی منتشر شده ولی کتاب حاضر از منظر نسبتاً تازه‌ای به زندگانی امام هشتم (ع) پرداخته و این نگاه آن را با سایر آثار متفاوت کرده است.

تبیین تاثیرپذیری عباسیان از مشی سیاسی و اجتماعی امویان، تبیین سنت و سیره امامان اسلام به ویژه امام هشتم (ع)، در مقابل پادشاهان عباسی، تبیین دوران پادشاهی عباسیان و تقسیم آن به دو دوره استفاده از قدرت نرم و دوره استفاده از قدرت سخت در مقابل امامان اسلام، تجزیه و تحلیل گزینه‌های گوناگونی که در مقابل امام هشتم (ع) با توجه به خواست‌های مامون قرار داشت در پیشرفت آرمان انقلاب جهانی اسلام در تاریخ، از جمله این تفاوت‌هااست.

کتاب «امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان» به زندگی سیاسی امام رضا (ع) که حلقه بسیار مهمی در زنجیزه تاریخ تحولات جهان اسلام است به صورت فرایندی نگاه کرده است و گره‌های ناگشوده آن را در حد وسع خود گشوده است.

نویسنده این کتاب که مشتاق کاوش در دنیای پیچیده تاریخ از زمان بعثت پیامبران تا امروز است و در تمام آثاری که در خصوص تحلیل اسلام نوشته این نگاه وجود داشته، در بخشی از مقدمه این اثر آورده است: مهمترین گره این است که چرا مامون به ظاهر خواهان تفویض خلافت خود به امام شده بود؟ او که برای رسیدن به قدرت مطلق، برادرکشی کرد چرا می‌خواست از قدرت خود در برابر امام بگذرد؟ آیا عاشق امام شده بود یا دیوانه شده بود؟ و یا از سلطنت توبه کرده بود؟ پاسخ این سوالات خیر است، در واقع او نه عاشق، نه دیوانه و نه تواب بود.

‌این اثر در شمارگان یک هزار نسخه و در قطع وزیری تهیه و تدوین شده و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • مدافع چلسی: Dune 2 بهترین فیلمی است که تا به حال دیده‌ام
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • «بالا رو نگاه نکن» از قاب شبکه نمایش
  • تماشایی ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال
  • آشنایی با ۵ گلزن برتر تاریخ فوتبال؛ از رده باشگاهی تا تیم ملی (+عکس)
  • انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی!
  • استثنایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • مرور گذشته و حال در آستانه روز جهانی «دروازه بان»؛ ۱۰ گلر برتر تمام ادوار برزیل کدام چهره‌ها هستند؟
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)