Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین روز ۷ آذرماه سال ۹۲ بود که تیم منتخب ستارگان پرسپولیس در یک دیدار به یادماندنی مقابل تیم ستارگان میلان در ورزشگاه آزادی قرار گرفت.در آن مسابقه که به نوعی دیدار خداحافظی مهدوی‌کیا از میادین فوتبال بود اتفاقات جالبی رقم خورد و ستاره‌های سرشناسی چون پائولو مالدینی، جنارو گتوزو،سباستین روسی،فرانکو باره‌سی،زوانیمیر بوبان، ابراهیم با،دانیل ماسارو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..در ورزشگاه آزادی مقابل نزدیک به ۸۰ هزار فوتبال فوتبال به میدان رفتند. از آن مسابقه هنوز خاطراتی وجود دارد و افراد مختلف با گذشت ۸ سال پیرامون آن مسابقه صحبت می‌کنند.

هافبک سابق ایتالیا در خصوص حضورش در این مسابقه  به فارس گفت: یکی از خاطرات فراموش نشدنی من در قاره آسیا به سفر به کشور ایران بر می‌گردد. در آن بازی خاطرات خوبی رقم خورد. شب بعد از بازی با تلویزیون ایران مصاحبه کردم و از آن بازی صحبت کردم. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و بازی مقابل ۷۵ هزار تماشاگر بی نظیر بود. در کورهای مختلفی به همراه ستاره‌های آث میلان حاضر شدیم ولی آن دیدار خیلی به ما چسبید. به خصوص که توانستیم مقابل آن همه تماشاگر پیروز شویم.

گتوزو در خصوص صحنه برخورد با کریم باقری هم به نکته جالب توجهی اشاره کرد: بازیکن شماره 6 حریف(کریم باقری) فوق‌العاده بازی می‌کرد. بر خلاف بقیه ستاره‌های پرسپولیس که اضافه وزن داشتند و آماده نبودند ولی او خیلی آماده بود.  در یک صحنه با هم برخورد کردیم که من بدجوری زمین خوردم و شانس آوردم در آنجا آسیب ندیدم. البته با این سبک و  سیاق در فوتبال آشنا هستم و همیشه درگیرانه فوتبال بازی می‌کردم اتفاق طبیعی رقم خورد ولی برخورد خیلی سفت و سختی با هم داشتیم.

کد خبر 639896 برچسب‌ها کریم باقری باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کریم باقری باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!

جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا به میزبانی قطر با دیدار تیم‌های میزبان و اندونزی از روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری آغاز می‌شود. این رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز می‌شود.

این در شرایطی است که تیم المپیک ایران در ادامه ناکامی خود که حالا به بیش از نیم  قرن می‌رسد، با رضا عنایتی در تاشکند نتوانست نتایج خوبی بگیرد و از دور مسابقات پیش از رسیدن به مرحله نهایی کنار رفت.

نکته قابل توجه درباره این مسابقه این است که تیمی داوری از کشور تاجیکستان این مسابقه را سوت می‌زند که در مقام مقایسه با داوران ایران کیفیت بهتری ندارند، اما به دلیل اینکه در لیگ برتر فوتبال این کشور از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده می‌شود، شانس قضاوت در افتتاحیه مسابقات زیر 23 سال فوتبال آسیا به آنها رسیده است. 

موعود بنیادی‌فر به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری ایران در این دوره از مسابقات هستند که به دلیل عدم استفاده از VAR در لیگ برتر ایران شاید به مانند جام ملت‌های آسیا با وجود عدم حضور تیم ملی فوتبال ایران شاید شانس زیادی به آنها داده نشود و با یکی دو مسابقه به ایران بازگردند؛ سرنوشتی که در صورت استفاده از تکنولوژی کمک داوری ویدئویی در فوتبال ایران کاملا می‌شد متفاوت رقم بخورد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال مادرید: منچسترسیتی قوی‌تر است و احتمالا صعود می‌کند
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی