Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون فاضلی رئیس کمیته امداد فارسان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند فارسان توزیع شده است.

او افزود: خدمت توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند غیر تحت حمایت در طول سال و با هدف تأمین بخشی از مایحتاج نیازمندان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اهدای ۷ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند روستای چهارموران

فاضلی بابیان اینکه این بسته‌های معیشتی طی ۷ مرحله میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است اضافه کرد: بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی اساسی از جمله برنج، پروتئین، حبوبات و روغن هستند.

او ادامه داد: بسته‌های معیشتی با اولویت خانواده‌های دارای بیماران مبتلا به کرونا ویروس و نیازمند توسط امدادگران و مسئولان مراکز نیکوکاری فعال در شهرستان توزیع شده‌اند.

فاضلی ضمن تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار به خانواده‌های نیازمند گفت: ادارات کمیته و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند، همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی با استفاده از تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بسته معیشتی خانواده های نیازمند میان خانواده بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند

آقای خسروی، نماینده نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم گفت: در این بسته‌های معیشتی ۱۰ کیلو برنج ایرانی، حبوبات، ماکارونی، روغن و گوشت گرم گوسفندی تهیه قرار داده شده است.

 ارزش این بسته‌های ارزاق را بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها به خانواده‌های نیازمند و ایتام که زیر پوشش خدمات حمایتی این مسجد هستند اهدا می‌شود.

وی افزود: نمازگزاران مسجد در طول هفته کمک‌های خود را برای خانواده‌های نیازمند منطقه تقدیم می‌کنند که با این کمک‌ها موفق شدیم ماهانه برای خانواده‌های بی‌بضاعت علاوه بر پرداخت مستمری، سایر نیازمندی‌های آنها را فراهم کنیم.

 وی از خیران و نیکوکاران خواست در صورت تمایل به کمک به مسجد امام صادق واقع در منطقه فرهنگیان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی