Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار و اطلاعات تولید در گروه صنعتی ایران خودرو حکایت از افزایش ۲۹ درصدی تولید در آبان ماه نسبت به مهرماه امسال دارد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس، ایران خودرو موفق شد، در آبان ماه امسال 43 هزار و 369 دستگاه خودرو به تولید برساند که در هم سنجی با تولید مهرماه حکایت از رشد 29 درصدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراژ تولید مهرماه این خودروساز 33 هزار و 608 دستگاه خودرو بوده است. 

بزرگ ترین خودروساز کشور در آبان‌ماه امسال با تولید پنج هزار و 834 دستگاه خودرو بیشتر نسبت به مدت مشابه پارسال نیز رشد بیش از 15 درصدی را رقم زده است. در آبان سال گذشته ایران خودرو 37 هزار و 535 دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کرده بود. 

این خودروساز کشور با سهم 53 درصدی در بازار خودروی سواری کشور در آبان‌ماه امسال، در صدد است تا با حمایت از سوی نهادهای حاکمیتی، روند افزایشی تولید را تا پایان سال ادامه داده و با افزایش عرضه،‌ شرایط ایجاد شده در بازار خودروی کشور و روند نزولی قیمت که در مسیر رضایت مشتریان واقعی است را حفظ کند.

در روزهای اخیر با تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت، آزادسازی اسناد خودروهای در رهن و عرضه خودروهای مانده در پارکینگ مشتریان به بازار، شرایط را به نفع مشتریان واقعی تغییر داده و یقینا افزایش تیراژ تولید نیز در صورت حمایت های لازم از خودروسازان، سبب بهبود بیشتر در بازار خودرو خواهد شد.

تسریع در برنامه های توسعه‌ای گروه صنعتی ایران خودرو نیز از نتایج پشتیبانی و حمایت از تولید ملی در کشور خواهد بود. این خودروساز پس از عرضه محصول جدید تارا، رونمایی از کراس اوور تمام ایرانی را در دستور کار قرار داده است و مسیر توسعه با حمایت‌های لازم بیش از گذشته هموار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه خودرو ایران خودرو آبان ماه ماه امسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو