Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اتمام زودتر از موعود پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) خبر داد و گفت: زمان انجام پروژه در قرارداد 10 ماه بوده اما با توجه به پیشرفت 45 درصدی فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه افتتاح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی زاده به تشریح وضعیت پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) پرداخت و اظهار داشت: پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی حدفاصل چهارراه شهدا تا خیابان شبستان حرم حضرت معصومه(س) طراحی‌شده و به‌عنوان مرحله سوم آرام‌سازی هسته مرکزی شهر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از ۳۵ درصد اعلام کرد و افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی و واقعی پروژه ۴۵ درصد بوده و طبق برنامه زمان‌بندی انجام ولی درمجموع ۳۵ درصد کار اجراشده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اتمام زودتر از موعود پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی خبر داد و گفت: زمان انجام پروژه در قرارداد ۱۰ ماه بوده است، اما با توجه به پیشرفت فیزیکی کار امیدواریم تا بهمن‌ماه این پروژه به بهره‌برداری رسیده و زودتر از موعود پروژه افتتاح شود.

وی سپس اعتبار پروژه را عددی بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طول این پیاده راه ۳۳۰ متر و عرض آن ۲۰ متر است و درمجموع ۶۶۰۰ مترمربع را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیاده راه پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

تأسیسات و پروژه خط لوله ۱۴ اینچ فرآورده‌های نفتی تبریز - خوی - ارومیه با ظرفیت انتقال روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، پروژه ساخت خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌ نفتی با ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

این طرح در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا درآمده و هم‌اکنون به پیشرفت ۹۹.۲درصدی رسیده و در مرحله نهایی و آماده‌سازی به‌منظور تحویل به بهره‌بردار است.

طول این خط لوله در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر با طول انشعاب ۳۷ کیلومتر است. همچنین، تولید و تأمین کالا و تجهیزات به‌کاررفته در این پروژه به‌عهده شرکت‌های داخلی بوده است و زمینه اشتغال سالانه هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد