Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه قرار است چه اختیاراتی به استانداران داده شود گفت: همه استاندارا متقاضی این تفویض اختیارات به دلیل مسائل و مشکلات در استانها، هستند.

ملانوری بیان کرد که مشکلات مختلفی در استان‌ها از قبیل مجوز‌ها و تخصیص زمین و سرمایه گذار، بحث‌های بانکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وجود دارد. در این طرح پیشنهادات استانداران در حوزه‌های مختلف ارائه و در جلسات مطرح و بصورت کارشناسی بررسی خواهد شد؛ همچنین به تناسب موقعیت، وزرا بخشی از اختیارات خود که قابل تفویض است را به استانداران تفویض می‌کنند که انجام کار‌ها روان‌تر شود.

۳۰ آبان امسال احمد وحیدی وزیر کشور از واگذاری تفویض اختیارات بیشتری به استانداران سراسر کشور خبر داد و بیان کرد که آن واگذاری مطابق فرآیند پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۱ صندوق توسعه ملی در استان‌ها شکل خواهد گرفت.

استاندار خراسان جنوبی معتقد است که تفویض اختیارات به استانداران به تسریع در امور کمک می‌کند؛ مثلا تولید محصول زرشک منحصرا برای استان خراسان جنوبی است؛ تصمیم گیری برای تولید، برداشت و فرآوری زرشک و موضوعات دیگری که مرتبط با این محصول است، مرتبط با این استان بوده و خوب است که مسئولان این استان اختیاراتی داشته باشند که بتوانند این موضوع را به خوبی مدیریت کنند.

وی با اعتقاد بر اینکه تولید زعفران و عناب هم منحصرا برای استان خراسان جنوبی است بیان کرد که موضوعات دیگری هم وجود دارد که در همه استان‌ها شمولیت دارد؛ مثلا در بحث واگذاری ها، مسائل بانکی و بخشودگی‌ها و برخی دیگر، اگر تفویض اختیارات انجام شود می‌تواند تسریع کننده کار‌ها و در بخش‌های اقتصادی، مشاغل، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداران کشور تفویض اختیار تفویض اختیارات خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطافت باران در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش های بهاری که از شب گذشته در استان آغاز شده، امید را در دل کشاورزان زنده کرده و نویدی برای تامین آب سفره های زیرزمینی شده است.
بارش هایی که چهره ی شهرها و روستاها را عوض کرد و مردم را به طبیعت کشاند.
بیشترین آمار بارندگی های خراسان جنوبی در شبانه روز گذشته در دهسلم نهبندان با 30 میلی متر ثبت شد.

                                                                                  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • گزارش‌های جدید دیوان محاسبات در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • واگذاری پرسپولیس به 4 بانک، استقلال به یک هلدینگ
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی