Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز ستاد ملی کرونا به صورت رسمی حضور هواداران در ورزشگاهها را تائید نکرده است. سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات اخیرا اعلام کرد در هفته هفتم اگر قرار است تماشاگر باشد، برای کلیه بازی ها خواهد بود. آخرین خبرها حکایت از آن دارد فدراسیون پزشکی موافق برگزاری بازی ها با تماشاگر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستور العمل های لازم هم برای حضور طرفداران تعیین شده است. قرار است ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز نظر نهایی خود را درباره ورود تماشاگران به کلیه ورزشگاهها را اعلام کند. آخرین خبرها حکایت از آن دارد که احتمالا از فردا مجوز حضور طرفداران صادر خواهد شد.

251 41

کد خبر 1577381

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر بیست و یکم سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود