Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@21:20:42 GMT

دستگیری ۴۴۰ شرور در ۹ ماه

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۲۹۳

دستگیری ۴۴۰ شرور در ۹ ماه

در نمایشگاه کشفیات ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) که به مناسبت هفته بسیج برپا شده بود، ادوات جرم توقیف شده از مجرمان خطرناک، اراذل و اوباش و... در معرض دید عموم قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم(ع) در حاشیه این نمایشگاه و در تشریح موضوع به خبرنگار قدس گفت: تمامی کشفیاتی که در مدت ۹ ماهه ابتدای سال جاری توسط تیم‌های عملیاتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) ویژه حاشیه شهر مشهد از ید مجرمان و متخلفان با دستور مقام قضایی خارج شده بود، در این نمایشگاه که به مدت دو روز برپا شد، به نمایش درآمد تا مردم و شهروندان عزیز با اقدام‌های امنیت‌آفرین نیروهای بسیجی آن‌هم در هفته بسیج بیشتر آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دوم پاسدار محمد شریف در ادامه بیان کرد: در این مدت و طی ده‌ها عملیات دقیق و هماهنگ که در ابعاد مختلف صورت گرفت، هفت قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوط که توسط برخی متهمان در نزاع‌های دسته‌جمعی و... مورد استفاده قرار گرفته بود کشف و چندین باند شرارت نیز در این زمینه متلاشی شد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۵ دستگاه شوکر،۲۰ عدد افشانه فلفلی و چند کیلوگرم مواد مخدر هم از حوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم(ع) ویژه حاشیه شهر مشهد کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم(ع) تصریح کرد: در پی این سلسله اقدام‌ها و با دستور مقام قضایی ۵۰ باب منزل مسکونی که محلی برای خرید و فروش مواد مخدر و همچنین  پاتوق معتادان شده بود و فعالیت این واحدهای مسکونی هم که از سوی شهروندان با گلایه‌هایی روبه‌رو بود، پلمب شد.

از سوی دیگر و در پی اجرای مأموریت‌های امنیت‌محوری که در این ۹ ماه انجام شد ۴۴۰ نفر دستگیر،۳۰ دستگاه خودرو و ۴۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و توقیف شدند. در زمینه حضور معتادان متجاهر در حاشیه شهر و جمع آوری آن‌ها با دستور جانشین دادسرای انقلاب مشهد، ۴۰۰ نفر مرد و ۲۰۰ نفر زن به کمپ‌های ماده ۱۶ تحویل داده شدند تا مراحل ترک اعتیاد و بازگشت به جامعه آن‌ها طی شود.

دستگیری عاملان نزاع مسلحانه

سرهنگ دوم پاسدار محمد شریف در بیان مصداقی تعدادی از این پرونده‌ها بیان کرد: چندی پیش مطلع شدیم در روستای دستگردان درگیری مسلحانه‌ای رخ داده و در پی آن یک زن روستایی از ناحیه کمر مورد هدف  گلوله اسلحه وینچستر قرار گرفته است. از همین رو با دستور قاضی عندلیب، معاون دادستان در دادسرای ناحیه ۴ مشهد عملیات شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی که موجب رعب و وحشت در منطقه شده بودند را در دستور کار قرار دادیم و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند. با انجام بررسی میدانی و پس از چند ساعت ردزنی سه نفر که دست به این اقدام مسلحانه زده بودند شناسایی، دستگیر و یک قبضه سلاح وینچستر از آن‌ها کشف شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم(ع) گفت: در یکی دیگر از اقدام‌های صورت گرفته باتوجه به اعلام نارضایتی عمومی از تحرکات مشکوک در یک گاوداری متروکه، بازهم با دستور مقام قضایی پیگیری ماجرا در دستور کار قرار گرفت و نیروهای بسیجی به محل اعزام شدند. با ورود نیروهای عملیاتی به گاوداری متروکه مشخص شد افراد متخلف آنجا را به کارگاه تولید مشروبات الکلی تبدیل کرده بودند. در پی این اقدام از محل در حدود ۲ هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز کشف شد و عاملان این اقدام که دو نفر بودند نیز به سرعت شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اوباش سطح یک

وی بیان کرد: در حوزه مبارزه با افرادی که نظم و امنیت عمومی را با اقدام‌های شرارت‌گونه خود خدشه‌دار می‌کنند نیز بیش از ۲۰ شرور و اوباش سطح یک، دو و سه را ردزنی و دستگیر کرده و ضمن اینکه آن‌ها شناسنامه‌دار شدند، برخی با دستور مقام قضایی راهی زندان و تعدادی هم با ارشاد صورت گرفته و دیگر اقدام‌های کنترلی آزاد شدند.

وی در پایان از همراهی قاضی عندلیب، معاون دادستان در ناحیه ۴ مشهد و همچنین قاضی طباطبایی، جانشین دادسرای انقلاب مشهد  تشکر و قدردانی کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی دستور مقام قضایی اقدام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان اعلام کرد: که عملیات وعده صادق پیامی واضح برای نتانیاهو و اعضا کابینه افراطی وی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی عملیات موفقیت آمیز وعده صادق توسط جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَأَمْطَرْنَا عَلَیْهِمْ مَطَرًا ۖ فَانْظُرْ کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الْمُجْرِمِینَ» سوره اعراف | آیه۸۴
و بر آنان بارشی [بی نظیر از سنگ‌های آتشین]باراندیم، پس با تأمل بنگر که سرانجام گنهکاران چگونه بود؟!

وعده ما صادق است...

صادقانه وعده می‌دهیم و قاطعانه عمل می‌کنیم. آری، قدرت ایمان اهل یَمانی و ایرانی، عراقی و سوری، و حتی لبنانی و فلسطینی از مکتب حقی برخواسته است که وعده‌های صادق می‌دهد، و در هنگامه رجزخوانی بدون ترس از مرگ در میانه دود و خون افق پیروزی را به رخ دشمن می‌کشد.

در واپسین دقایق روز شنبه ۲۵ فرودین ماه ۱۴۰۳، طبق وعده صادق رهبر، ولی امر مسلمین مبنی بر لزوم تنبیه رژیم غاصب اسرائیل، صد‌ها موشک و پهپاد از مبدا ایران به مقصد اسرائیل در فاصله زمانی چند ساعته به پرواز درآمده و شلیک شده‌اند.

بزرگترین حمله پهپادی جهان، پرحجم‌ترین حمله موشکی ایران و... جمله نشان از آن دارد که شیر بچه‌های حیدر کرار دیشب را تا صبح مشغول تقاص بوده‌اند. تقاصی به سرخی خون کودکان و زنان و مظلومان بی‌گناه غزه که در نسل‌کشی‌های رژیم نژاد‌پرست اسرائیل در خون خود غلطیده‌اند، تقاصی به سیاهی کارنامه رژیم موقتی که در عمر کوتاه خود مجموعه کاملی از جنایت‌های بشری را جلوی چشم تاریخ قرار داده است: نسل‌کشی، کودک‌کشی، تجاوز و تعارض به نوامیس مسلمین، زندانی که کودکان غزه در آنجا نوجوان و جوان شدند...

با توجه به اعلام موضع از سوی رهبر جمهوری اسلامی مبنی بر مصداق حمله به خاک ایران در بمباران محل کنسولگری ایران توسط اسرائیل در دمشق که طبق اصول روابط بین‌الملل حق پاسخ امری مشروع و منطقی به شمار می‌رود. نکته جالب توجه آنکه در تنبیه دیشب سطح پاسخ از محل سفارت به خاک رژیم صهیونیستی ارتقاء پیدا کرده که پیامی واضح برای نتانیاهو و اعضا کابینه افراطی وی به شمار می‌رود.

هم‌چنین پیام‌های محکومیت اقدام مشروع ایران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی از سوی کشور‌های اروپایی جای بسی تعجب دارد چراکه در مثال حمله اسرائیل به محل کنسولگری ایران در دمشق به عنوان یکی از جنایت‌های بی‌شمار رژیم موقت خبری از محکومیت یا تلاشی برای جلوگیری از اقدام‌های مشابه صورت نگرفته است!

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان ضمن تقدیر و تشکر جانانه از دلاورمردان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل را به مردم شریف ایران و جهان اسلام تبریک عرض می‌نماییم.

و، اما در پایان با قلبی مشتاق به میدان جهاد خدمت مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم که هر لحظه در معرکه جنگ با صهیون اشاره کنند لشکر عاشقان مهدی موعود آماده به نبرد خواهند بود؛ و من الله توفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ محکوم متواری در شوش
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • سیلی محکم قلب محور مقاومت به اسرائیل
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • کمیته‌های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در الیگودرز
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا