Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@11:25:50 GMT

تعریف و تمجید یورگن کلوپ از ستاره پرتغالی تیمش

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۳۴۴

تعریف و تمجید یورگن کلوپ از ستاره پرتغالی تیمش

یورگن کلوپ به تمجید از دیگو ژوتا پرداخت و او را ستاره تیمش دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها تیم لیورپول با چهار گل موفق شد ساوتهمپتون را شکست دهد. دیگو ژوتا پرتغالی دو بار، ویرژیل فان دایک مدافع هلندی و تیاگو آلکانتارا برای قرمزها گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: دیوگو یک بازیکن استثنایی است. خریدی عالی است زیرا او هر آنچه که یک بازیکن لیورپول در این تیم به آن نیاز دارد را دارد. او مهارت فنی دارد، مهارت فیزیکی دارد و بسیار باهوش است و می تواند همه چیزهای تاکتیکی را خیلی سریع یاد بگیرد. علاوه بر این، او می تواند در هر سه موقعیت در جلو بازی کند.

این مربی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: رکورد گلزنی او بسیار چشمگیر است. متأسفانه او سال گذشته مصدومیت بزرگی داشت اما او بازگشته است و من واقعا از او راضی هستم.

روبرتو فیرمینو با مصدومیت مواجه شده است و به همین دلیل از ترکیب لیورپول کنار گذاشته شد. روبرتو فیرمینو در جریان پیروزی ۲-۰ لیورپول مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه همسترینگ آسیب جدی دید.

این پیروزی باعث شد لیورپول به رده دوم جدول برسد و یک امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین باشد که بعدازظهر یکشنبه از منچستریونایتد پذیرایی می کند.

لیورپول در دیدار بعدی خود باید در داربی مرسی ساید به مصاف اورتون برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ تیم فوتبال لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست

در حالی که گفته می‌شد روبن آموریم در کورس جانشینی کلوپ پیشتاز است، به نظر می‌رسد در لحظه آخر همه چیز تغییر کرده است. 

طرفداری | دیوید اورنستین، خبرنگار معتبر انگلیسی خبر مهمی پیرامون نیمکت لیورپول منتشر کرده است. 

به گزارش اتلتیک؛ وست‌هم تصمیم گرفته در پایان فصل با دیوید مویس قطع همکاری کند و در اقدامی جاه‌طلبانه به سراغ روبن آموریم رفته است. نامی که هفته‌های اخیر در آنفیلد برای جانشینی یورگن کلوپ شنیده شده بود. مذاکراتی بین طرفین صورت گرفته است اما در مورد این که چکش‌ها در بین گزینه‌های موردعلاقه سرمربی 39 سال اسپورتینگ لیسبون جای دارند یا نه، تردیدهایی وجود دارد. لیورپول وضعیت آموریم را دنبال کرده بود اما بعید است این مربی گزینه ترجیحی باشگاه برای دوران پساکلوپ باشد. 

وست‌هم که در رتبه هشتم لیگ برتر حضور دارد، نام جولین لوپتگی را نیز در لیست خود قرار داده است اما گزینه اصلی این باشگاه روبن آموریم خواهد بود. با وجود ادعاها در پرتغال مبنی بر توافق شخصی آموریم و لیورپول، فابریتزیو رومانو این موضوع را رد می‌کند. در حقیقت، ایده انتقال سرمربی پرتغالی به آنفیلد در این لحظه دنبال نمی‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • مربی پرتغالی به لیورپول نه گفت تا به وستهم برود!‏
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • مصدومیت ستاره آرسنال: آرتتا همین را کم داشت!