Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:23:27 GMT

دستگیری ۱۵ مظنون به قاچاق مهاجران در اتریش

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۵۷۴

دستگیری ۱۵ مظنون به قاچاق مهاجران در اتریش

مقامات اتریش از دستگیری ۱۵ مظنون به قاچاق مهاجران خبر دادند.

به گزارش ایسنا، مقامات اتریش روز گذشته (شنبه) اعلام کردند که ۱۵ مظنون به قاچاق مهاجران سوری، لبنانی و مصری به این کشور را دستگیر و ۱۴ وسیله نقلیه که برای انتقال آنها استفاده می شد، توقیف کرده اند.

پلیس اتریش اعلام کرد: ماه گذشته تحقیقاتی در مورد یک باند قاچاق که مهاجران را از مرز صربستان-مجارستان از طریق اسلواکی و جمهوری چک به شمال شرق اتریش قاچاق می کردند، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: ۱۵ قاچاقچی مظنون که از شهروندان مولداوی، اوکراین و ازبکستان بودند به دنبال بازرسی خودروهای مشکوک و همچنین در هتلی در وین دستگیر شدند. همه آنها قصد فرار داشتند که به دام افتادند.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، بنابر اعلام پلیس این مظنونان بیش از ۷۰۰ نفر را با هزینه بیش از ۲.۵ میلیون یورویی قاچاق کرده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتريش قاچاق مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس

رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیر فردی که با وعده دادن سوددهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس اقدام به کلاهبرداری از ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سامع خورشاد روز پنجشنبه افزود: در پی مراجعات هموطنان کل کشور به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت سرمایه گذاری در بازار فارکس از یک فرد نامعلوم موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند چند وقت پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری در بازار فارکس فعالیت می‌کند و سودهای کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتمادمان جمعآ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم.

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان شمالی کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شد لب به سخن گشود و به کلاهبرداری از حساب ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید/ دستگیری ۲ مظنون حادثه
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • دستگیری گروگان گیر در یک واحد صنعتی در ایوانکی
  • دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در سنندج