Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی ، درباره اینکه قرار است چه اختیاراتی به استانداران داده شود گفت: همه استانداران متقاضی این تفویض اختیارات به دلیل مسائل و مشکلات در استانها، هستند.

ملانوری بیان کرد که مشکلات مختلفی در استان‌ها از قبیل مجوزها و تخصیص زمین و سرمایه گذار، بحث‌های بانکی و ... وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح پیشنهادات استانداران در حوزه‌های مختلف ارائه و در جلسات مطرح و بصورت کارشناسی بررسی خواهد شد؛ همچنین به تناسب موقعیت، وزرا بخشی از اختیارات خود که قابل تفویض است را به استانداران تفویض می‌کنند که انجام کارها روان‌تر شود.

۳۰ آبان امسال احمد وحیدی وزیر کشور از واگذاری تفویض اختیارات بیشتری به استانداران سراسر کشور خبر داد و بیان کرد که آن واگذاری مطابق فرآیند پیش بینی شده در بودجه ۱۴۰۱ صندوق توسعه ملی در استان‌ها شکل خواهد گرفت.

استاندار خراسان جنوبی معتقد است که تفویض اختیارات به استانداران به تسریع در امور کمک می‌کند؛ مثلا تولید محصول زرشک منحصرا برای استان خراسان جنوبی است؛ تصمیم گیری برای تولید، برداشت و فرآوری زرشک و موضوعات دیگری که مرتبط با این محصول است، مرتبط با این استان بوده و خوب است که مسئولان این استان اختیاراتی داشته باشند که بتوانند این موضوع را به خوبی مدیریت کنند.

وی با اعتقاد بر اینکه تولید زعفران و عناب هم منحصرا برای استان خراسان جنوبی است بیان کرد که موضوعات دیگری هم وجود دارد که در همه استان‌ها شمولیت دارد؛ مثلا در بحث واگذاری ها، مسائل بانکی و بخشودگی‌ها و برخی دیگر، اگر تفویض اختیارات انجام شود می‌تواند تسریع کننده کارها و در بخش‌های اقتصادی، مشاغل، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی باشد.

23217

کد خبر 1577390

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور استان خراسان جنوبی تفویض اختیارات خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش، رژه صلابت نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.
در این مراسم از دو سلاح جدید رونمایی و گوشه‌ای از توانمندی‌های نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته شد.

                                                                    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • پیام استاندار خراسان جنوبی و رئیس شورای تأمین استان به مناسبت "روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ایران"