Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@22:26:15 GMT

بازی عجیب لیگ پرتغال به ضرر مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۲۸۰۰

بازی عجیب لیگ پرتغال به ضرر مهدی طارمی

 در یکی از بازی های عجیب دنیای فوتبال شب گذشته تیم بلننسس با ۹ بازیکن (شامل ۲ دروازه بان) برابر بنفیکا در هفته دوازدهم لیگ پرتغال به میدان رفت. بلننسس با وجود ۱۷ بازیکن کرونایی، در این مسابقه پا به میدان گذاشت و در همان نیمه نخست ۷ گل از بنفیکا دریافت کرد.

این بازی البته به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان بلننسس در ابتدای نیمه دوم نیمه تمام ماند و داور به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید اما اتفاقات مسابقه به ضرر مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، «داروین نونز» مهاجم تیم بنفیکا سه بار گلزنی کرد و تعداد گل های خود را در لیگ پرتغال به ۸ گل افزایش داد. به این ترتیب داروین یک گل بیشتر از مهدی طارمی به ثمر رساند و در جدول گلزنان بالاتر از او قرار گرفت.

البته طارمی امشب و در بازی پورتو با ویتوریا این فرصت را دارد که تعداد گل های خود را افزایش بدهد و جایگاه خود را در جدول گلزنان بالاتر ببرد.

در حال حاضر «لوئیس دیاز» از پورتو با ۹ گل در صدر جدول گلزنان است و داروین، طارمی ، «سایمون بانزا» و «فران» در رده های بعدی قرار دارند.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1577415

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی

در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • عجیب‌ترین کارت تاریخ به مهدی طارمی(عکس)
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • (ویدئو) گل پورتو به گیمارش توسط مهدی طارمی
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)