Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با تیم جوان و دونده‌ای بازی داریم و بازی‌های خوبی را از آن‌ها دیده‌ایم. فکر می‌کنیم که باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. شرایط جدول، شرایط حساسی برای هر دو تیم است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آماده این بازی هستیم و پس از پیروزی برابر صنعت نفت، از نظر روحی شرایط بهتری داریم. به خاطر بدقولی باشگاه، مشکلاتی گریبان‌گیر بازیکنان را گرفته اما به دنبال نمایش یک بازی خوب هستیم و باید با گردش توپ، بازی را مدیریت کنیم تا مثل بازی قبلی، شناور، پرسرعت و منطقی بازی کنیم تا از لایحه‌های دفاعی حریف رد شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره در نظر گرفتن ملاحظاتی به خاطر بازی دربی که در هفته هشتم برگزار می‌شود، توضیح داد: قطعا دربی روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد و با تمام قوا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنانم می خواهم خیلی محکم مقابل حریف بازی کنند. بازی نیست که به خاطر دربی بخواهیم شل بازی کنیم و امتیاز از دست دهیم. هم این بازی و هم دربی ۳ امتیاز دارند و به فکر گرفتن امتیازهای کامل هستیم. کسی که بخواهد برای دربی شل بازی کند و مثلا کارت نگیرد، کاری غیرحرفه‌ای است و باید با تمام قوا به مصاف حریف برویم.

سرمربی پرسوپلیس در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر مشکلات مالی پرسپولیس و نارضایتی بازیکنان از گرفتن تنها ۵ درصد از مبلغ قراردادشان تصریح کرد: قبل از بازی شاید جای این صحبت‌ها نباشد اما حق این بازیکنان این نوع برخورد نیست. آن ها از همه چیز خود برای سربلندی پرسپولیس گذشته‌اند. عجیب است بعد از ۵ قهرمانی این مشکلات برای پرسپولیس وجود داشته باشد. چه کار باید می‌کردند که نباید می کردند؟ بازیکنان زندگی و خرج و مخارج دارند و درآمدشان فقط از فوتبال است. اعتراض کردن بازیکنان نسبت به دریافت قراردادشان و این که بعضی‌ها در این مورد صحبت می کنند، حربه‌ای شده تا این مسائل را توجیه کنند اما این بازیکنان نیاز به امکانات و رسیدگی خوب دارند. الآن دو ماه است که برای زمین تمرین نامه دادیم و شفاهی گفتیم اما زمین تمرین مناسبی نداریم و با همین کیفیت تمرین، وارد مسابقه می‌شویم. ۳ هفته است بازیکن گرفته‌ایم و فقط تمرین می کند و نمی تواند به خاطر پنجره بسته بازی کند؛ چرا این اتفاقات فقط برای پرسپولیس می افتد؟

او درباره حمایت وزارت ورزش از باشگاه گفت: همه از مشکلات پرسپولیس خبر دارند؛ از مدیر و وزیر گرفته تا خبرنگار و مردم. باید اراده‌ای باشد تا این مشکلات حل شد.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی نرسیدن به عبدی توضیح داد: مشکلی وجود ندارد و او مثل پسر من است. عبدی بازیکن بامعرفت و خوبی است و عملکرد فنی خوبی داشته است.

وی درباره داوری کوپال ناظمی گفت: من همیشه از داوران حمایت کرده‌ام و امروز هم حمایت می کنم. باید اجازه دهیم داوران کار خود را بکنند و هیچ داوری به دنبال این نیست که بخواهد حق را ناحق کند. وقتی تصمیمات این ۶ هفته را کنار هم می گذاریم، همیشه به ضرر ما بوده اما من ذهنم را منفی نمی کنم و باید به آن‌ها بیشتر اعتماد شود زیرا امکانات آن ها ضعیف است و باید فضایی را آماده کنیم تا با آرامش بیشتری سوت بزنند.

256 251

کد خبر 1577440

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود

رحیم یوسفی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی پرگل در آبادان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: آن چیزی که از پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت دیدیم همان چیزی بود که انتظار داشتیم و سرخپوشان همانند هفته‌های گذشته بازی هجومی و رو به جلویی را انجام دادند و خیلی زود هم به گل رسیدند تا در ادامه بازی با خیال راحت‌تری بازی کنند. ویژگی بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم این است که بازیکنان خیلی خوب و به نوعی چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کنند و شناخت خوبی از هم پیدا کردند، پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و باسابقه است، اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم، باید بگویم آن‌ها مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و شاگردان اوسمار توانستند یک پیروزی پرگل و مهم را کسب کنند. به عقیده من پرسپولیس اگر در نیم‌فصل اول هم چنین شرایطی داشت و نقاط ضعف تیم برطرف شده بود، الان با اختلاف در صدر قرار داشت. خوشبختانه کادر فنی و بازیکنان الان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و از همه مهم‌تر انگیزه بالایی برای موفقیت و قهرمانی دارند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: تیم اوسمار آنقدر زیبا بازی می‌کند که همه هواداران این تیم و پیشکسوتان از نوع بازی پرسپولیس لذت می‌برند. در نیم‌فصل دوم ما شاهد یک بازی تک‌ضرب و هجومی بودیم و هیچ حرکت اضافه‌ای را از بازیکنان در زمین نمی‌بینیم. بازیکنانی مانند ترابی، ارونوف، عالیشاه، اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن توانایی این را دارند که با عبور از بازیکنان مقابل خود تیم را جلو بکشند و حفظ توپ آن‌ها باعث می‌شود تا حریفان پرسپولیس با تمام نفرات به سمت دروازه این تیم نزدیک نشوند.

یوسفی در پایان درباره رقابت نزدیک پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی گفت: با توجه به شرایطی که تیم اوسمار دارد به نظر من تا پایان لیگ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود. سرخپوشان اگر سپاهان را شکست دهند قطعاً قهرمان خواهند شد. پرسپولیس فقط باید به فکر بازی‌های خود تا هفته پایانی باشد و کاری به نتایج استقلال نداشته باشد. شاگردان اوسمار باید تمرکزشان روی بازی باقیمانده باشد. آن‌ها در کنار بازی‌های زیبا و هجومی که انجام می‌دهند، در شش بازی پایانی پیروز باشند، قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • فیلم| اوسمار: به خاطر «گل‌محمدی» به ایران آمدم
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند