Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مرادی مدیرتوزیع برق شهرستان مریوانگفت:در طی روز‌های اخیر همکاران این مدیریت پس از اخذ مجوز‌های لازم وتکمیل تحقیقات دربازرسی ها، تعداد ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز که بصورت غیر قانونی به شبکه سراسری برق متصل بودند درمریوان کشف وضبط نمودند، که مجموع ماینر‌های کشف شده با احتساب این تعداد به ۲۷۴ مورددر ۸ ماهه سال جاری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی درادامه افزود: این ماینر‌ها بامشاهده بار نامتعارف فاز‌های فیدر‌های فشارضعیف شهری، حین بازرسی لوازم اندازه گیری و آمپراژ گیری توسط همکاران برق مریوان کشف و جمع آوری شد.

او با اشاره به همکاری تنگاتنگ مدیریت برق مریوان بادستگاه‌های قضایی و انتظامی درشناسایی و برخوردقانونی بامتقاضیان دراین زمینه افزود: سوء استفاده برخی مشترکان از انرژی برق و اقدام به استخراج رمزارز، طی یکسال گذشته منجربه فشارقابل توجهی به تاسیسات الکتریکی منصوبه در شرکت توزیع برق شده است وخسارات زیادی رابه لوازم الکتریکی مشترکان وارد نموده است.

مدیربرق شهرستان مریوان درادامه ازاستخراج کنندگان رمزارز‌ها درخواست کرد از انشعاب برق باتعرفه مشخص (خانگی کشاورزی عمومی صنعتی وتجاری) اکیدا خودداری نمایند چراکه علاوه برجمع آوری وسلب امتیاز برق جریمه‌ای سنگین وتعدیلی متناسب بامیزان مصرف براساس نرخ‌های ابلاغ شده برای آنان اعمال خواهدشدو درادامه موضوع باهماهنگی مراجع قضایی وانتظامی ضمن تشکیل پرونده نسبت به اخذ خسارت‌های وارده به مردم نیز اقدام خواهد شد.

مرادی گفت:به کسانی که درشناسایی مراکز غیر مجاز ماینر‌ها مجموعه شرکت توزیع برق کردستان را یاری رسانندبه تناسب میزان ماینر‌های کشف شده مبالغی بصورت پاداش نقدی و درقالب کارت هدیه اهداء میشود، این عزیزان مطمئن باشند اطلاعات شخصی آن‌ها کاملا محرمانه خواهد بود.

هموطنان درصورت مشاهده استفاده‌های غیرمجاز از شبکه می‌توانند در بستر فضای مجازی از طریق شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰ و یا شماره تلفن ۱۲۱ واحد عملیات و اتفاقات برق و یا پلیس انتظامی بشماره ۱۱۰ اطلاع دهند و مانع خسارت سوء استفاده کنندگان به وسایل برقی مشترکین برق شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماینرهای غیر مجاز کشف و ضبط شرکت توزیع برق ماینر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله قاچاق درشهرضا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.


سرهنگ مهرداد فراشی افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۸ دستگاه لپ تاپ و ۱۶۰ دستگاه ریش تراش خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف شد.


وی گفت: کارشناسان ارزش محموله قاجاق کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند و در این رابطه یک متهم شناسایی و به همراه اموال کشف شده به اداره قاجاق کالا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی
  • ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز توقیف می شود
  • توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت مزاحم در شیروان
  • کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در اصفهان