Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-20@01:10:23 GMT

داور دربی ۹۷ مشخص شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۳۴۲

داور دربی ۹۷ مشخص شد



شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا ؛ دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار است روز شنبه ۱۳ آذر ماه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم بروند و حساس‌ترین دیدار فوتبال ایران را برابر هم برگزار کنند.

شهرآورد بزرگ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و مثل همیشه گمانه زنی‌ها در خصوص انتخاب داور این بازی حساس و جنجالی از مدت‌ها قبل شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اخباری که به دست ما رسیده، کمیته داوران قصد دارد از موعود بنیادی‌فر برای قضاوت دربی استفاده کند و این موضوع به زودی از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

بنیادی‌فر در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر به استراحت خواهد پرداخت تا خود را برای حضور در این دیدار آماده کند. بنیادی فر یک بار پیش از این دربی ۹۱ را قضاوت کرده بود که در آن دیدار پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی به برتری رسیده بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر از امروز پیگیری می‌شود و پیش از ورود به هفته بیست و چهارم که روز آینده آغاز خواهد شد، شاهد برگزاری دیدار معوقه سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته هفدهم خواهیم بود.

نکته قابل توجه این مسابقه حساس پوستری است که سپاهانی‌ها برای این مسابقه طراحی کرده اند و از عکس حسن استکی و محمود یاوری دو پیشکسوت درگذشته دو باشگاه استفاده شده است.

دیدار ذوب آهن و سپاهان از ساعت 16:30 دقیقه امروز با سوت پیام حیدری در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود.

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ قضاوت صفایی و مومنی برای استقلال و پرسپولیس