Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@04:56:53 GMT

عبداللهی: ۲ هفته بد و سخت را گذراندیم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۳۸۳

مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: در بازی با آلومینیوم یک بر صفر جلو بودیم، اما داور خطای بیرون از محوطه جریمه را به سود حریف پنالتی گرفت.

حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* در مورد تیم خودمان باید بگویم که ۲ هفته بد و سخت را گذراندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با آلومینیوم یک بر صفر جلو بودیم، اما داور خطای بیرون از محوطه جریمه را به سود حریف پنالتی گرفت. مقابل مس رفسنجان هم یک پنالتی سختگیرانه گرفته شد.

 

بیشتر بخوانید: مهدی: منتظر صدور مجوز ورود هواداران به استادیوم‌ها هستیم/ تعداد تماشاگران دربی هنوز مشخص نیست

ادامه دارد ...

برچسب ها: پرسپولیس نفت مسجد سلیمان حمید عبداللهی فراز کمالوند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت پرسپولیس نفت مسجد سلیمان حمید عبداللهی فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است