Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره جدید جلسات تخصصی حفظ و قرائت قرآن کریم در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با حضور اساتید ممتاز بین‌المللی از اول آذرماه آغاز شده است.

این جلسات بدین صورت است که در روزهای دوشنبه جلسه قرائت محمد برخورداری، قاری و مبتهل ممتاز و جلسه حفظ محمدمهدی بحرالعلوم، استاد حفظ قرآن نیز سه‌شنبه‌ها هر دو در سالن اندیشه، پس از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روزهای چهارشنبه جلسات قرائت علی شیرزاد در سالن اندیشه بعد از نماز مغرب و عشاء و پنجشنبه‌ها نیز جلسه قرائت مهدی غلام‌نژاد در مصلای امام علی (ع) در ساعت ۱۴:۳۰ برپا خواهد شد.

کد خبر 5362702

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم قرآن قرآن کریم قرآن فعالیت های قرآنی آیت الله خامنه ای حوزه علمیه انقلاب اسلامی ایران پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی شیعه بسیج هفته بسیج استفتاء دفتر تبلیغات اسلامی هندوستان شیعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه