Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی پیکان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: به باشگاه خوب پیکان تبریک می‌گویم زیرا این تیم نسبت به سال های گذشته شرایط خاص دارد. یک مدیریت جوان و فوتبالی، سرمربی و کادرفنی جوان و باکیفیت دارند. پیکان نفرات جوان و باکیفیتی هم جذب کرده و شرایط جدولی اش نشان دهنده این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیکان فوتبال بسیار خوب و قابل احترامی با توجه به پتانسیل جوان‌هایش بازی می‌کند. تیم ما هم در دیدارهای اخیرش با توجه به اتفاقات و محدودیت‌هایی که در مورد بازیکنان داشتیم از جمله محرومیت امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی که ضربه بزرگی به تیم زد مشکلات زیادی داشت، همچنین احمد زنده‌روح و یونس شاکری را از دست دادیم. تیم ما با تفکر استفاده از این بازیکنان خود را برای شروع مسابقات آماده کرد اما دچار مشکلاتی شدیم. با این وجود با مدیریت قلعه‌نویی و زحمات مدیریت باشگاه این وضعیت کنترل شد. 

مربی گل‌گهر سیرجان اضافه کرد: شرایط بدی نداریم اما راضی نیستیم زیرا پتانسیل تیم باشگاه گل‌گهر و بازیکنان ما بالاتر از این حالت است. بازیکنان ما تلاش بسیار زیادی کرده و تیم متحدی داریم. برای دیدار فردا با تیم خوب پیکان آماده می‌شویم. در مورد این موضوع تحلیل‌هایی داشته و تمرینات خود را بر مبنای این تحلیل‌ها برنامه‌ریزی کردیم. 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی سرآسیایی پیکان و گل گهر هفته هفتم لیگ برتر گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند

شهردار قم گفت: مجمع کلان‌شهرها تقریبا به عنوان عقل منفصل، برای شهرداری‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد، در حاشیه یکصدونوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که ظهر امروز_ سی ام فروردین_ در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار کرد: مجمع کلان‌شهرها تقریباً به عنوان عقل منفصل، برای شهرداری‌ها برنامه‌ریزی می‌کند، متأسفانه سال‌های طولانی به دنبال این هستیم که برای خود عقل منفصل داشته باشیم زیرا امروز شهرداری‌ها نزدیک ۵۹ میلیون نفر در کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و این درحالی است که تعداد شهرنشینان قبل انقلاب ۴۰ درصد و امروز بالای ۸۵ درصد است و روز به روز جمعیت بیشتر و مسیولیت شهرداری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: کار شهرداری در سفره مردم خود را نشان می‌دهد و ساختار آن نیز در قانون اساسی در هفت فصل مشخص شده اما هنوز مسائل آن تحقق پیدا نکرده و مدیریت واحد و یکپارچه شهری نداریم.

شهردار قم اضافه کرد: درحال حاضر ۲۵ ارگان برای شهر تصمیم می‌گیرند؛ ما یک زمین را آسفالت می‌کنیم و لباس نو می‌پوشد و بلافاصله ۱۰ قیچی به آن زده می‌شود زیرا مدیریت واحد شهری وجود ندارد و باید پیگیری شود.

کد خبر 745816

دیگر خبرها

  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم