Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:15:08 GMT

۷۷۲ کیلوگرم مرفین در خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۶۰۷

۷۷۲ کیلوگرم مرفین در خراسان جنوبی کشف شد

سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک قاچاقچی در این رابطه دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: پلیس به دنبال سایر افراد مرتبط با این محموله است و به‌زودی سایر قاچاقچیان هم دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: قاچاقچیان این محموله را از مرزهای شرقی وارد استان کردند و قصد حمل آن را به استان‌های مرکزی کشور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵ تن انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شده که از این مقدار ۸۳ درصد تریاک، ۹ درصد مرفین و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

سردار فرشید گفت: در این مدت ۸۰ باند مواد مخدر متلاشی شد و ۶ هزار قاچاقچی نیز دستگیر شدند که توقیف بیش از هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو را هم در پی داشت.

وی تصریح کرد: پلیس به‌صورت ۲۴ ساعت و جان بر کف در اجرای ماموریت‌های متعدد برای حفظ امنیت تلاش می‌کند و با سوداگران مرگ که قصد بر هم زدن نظم و آرامش جامعه را دارند، برخورد قاطع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: پلیس برای تحقق حفظ امنیت از ابتدای سال هدف‌گذاری می‌کند،‌ طرح‌ها تهیه و اجرا می‌شود که این مقدار کشفیات مواد مخدر در قالب اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی است.

به گفته کارشناسان پلیس برای تهیه یک کیلوگرم مرفین مقدار زیادی تریاک نیاز است.

برچسب‌ها مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی مواد مخدر خراسان جنوبی انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار