Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی گفت: ۲۸ هزار و ۴۰۰ جهادگر در قالب دو هزار و ۷۳۹ گروه جهادی، ۲۰ نوع خدمت به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال به مردم استان ارائه کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، سرهنگ مهدی هنری در مراسم "شکوه هجرت" تجلیل از فعالان جهادی استان خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره جهادگران آسمانی، شکوه هجرت  را بهانه‌ای برای تقدیر از جهادگران دانست و اظهار داشت: پنج هزار جهادگر بسیجی استان در قالب کمیته حمایت در طرح شهید سلیمانی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نهضت کمک مومنانه اشاره و بیان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف در این زمینه انجام شد و 179 میلیارد تومان کمک‌های مردمی، نهادهای دولتی، غیردولتی و خیران بین اقشار آسیب‌پذیر استان توزیع شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای نهضت کمک مومنانه 63 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و قرض‌الحسنه پرداخت شده است افزود: 28 هزار و 400 جهادگر در قالب دو هزار و 730 گروه جهادی در استان فعالیت کردند که این گروه‌ها 20 نوع خدمت را با بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار ارائه کردند.

1100 ‌گروه جهادی در استان سمنان به مردم خدمت می‌کنند جشن چهار سالگی گروه جهادی شهید کاظمی آشتیانی به روایت تصویر 2000 گروه جهادی در اردبیل آماده خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم هستند

وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ جهادی و حضور مجموعه و نهادها را در گروه‌های جهادی شاهد هستیم افزود: با تشکیل گروه‌های جهادی نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها جهاد علمی، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و جلسات صلح و سازش انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی به هماهنگی فعالیت‌های جهادی و تشکیل قرارگاه جهادی ملی در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا دو قرارگاه ملی در خراسان جنوبی؛ قرارگاه جهادگران قرآنی و مدرسه‌ساز در استان تشکیل شده که برای اجرای بهتر و مدیریت کمک گرفته خواهد شد.

هنری بیان کرد: رشد و توسعه گروه‌های جهادی تخصصی و فنی را داریم که این مسئله باعث خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر و رضایت مردم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ناجا گروه جهادی داریم در مجموعه مرکز آموزش مرزبانی ناجا، مرزبانی و نیروی هوایی ارتش گروه‌های جهادی شکل گرفته و امید است شاهد گسترش گروه‌های جهادی، تفکر و مدیریت جهادی در تمامی ادارات، سازمان‌ها و نهادهای استان باشیم.

مسئول بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 72 پروژه کوچک و زودبازده با 20 میلیارد تومان اعتبار به اتمام رسیده است.

هنری به بودجه 20 درصد توازن اشاره کرد و افزود: در این راستا 500 میلیارد ریال پروژه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان منعقد شده است و مجمع خیران جهادی و محرومیت‌زدایی استان نیز بیش از 35 میلیارد ریال پروژه در بخش آب شرب و کشاورزی با کمک خیران داشته است که برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی 15 میلیارد ریال کمک قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج کشور را داشتیم.

وی از  تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اولویت تأمین آب شرب و کشاورزی در استان خراسان جنوبی خبر داد.

انتهای پیام/254/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان خراسان جنوبی گروه های جهادی میلیارد ریال گروه جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان