Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین شیخ زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال شمار پرونده های وارده اموال تملیکی در استان ۲۶۲ پرونده بود که از این میزان کالاهای ۱۵۶ پرونده به فروش رفته و ۱۴ پرونده نیز استرداد شده است.

وی در مورد علل طولانی شدن تعیین تکلیف برخی پرونده ها نیز گفت: تاخیر در صدور احکام قضاییٰ،تاخیر در پاسخگویی به استعلام ها و نبود آزمایشگاه هایی که در آن ها بتوان به سرعت پاسخ آزمون ها را دریافت کرد از مهم‌ترین علل طولانی شدن روند تعیین تکلیف برخی پرونده هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در خراسان شمالی آزمایشگاهی برای آزمون سلیندر گاز، خوراک دامٰ، آب و خاک نیست افزود: این آزمون ها باید در در استان های دیگر انجام شود که مراحل رسیدگی پرونده ها را افزایش می دهد.

وی افزود: از دیگر سو حداکثر زمان ترخیص کالاها ۲ ماه و پس از آن گمرک موظف است به سازمان اموال تملیکی متروکه بودن کالاهای ترخیص نشده را اظهار کند و حاکم شرع و نماینده قوه قضاییه نیز اذن به فروش دهد تا فروش  اموال آغاز شود که این روند نیز گاه طولانی می شود.

وی با بیان این که سازمان اموال تملیکی به صورت درآمد هزینه اداره می شود افزود: آزمایشگاهی که تحت پوشش برخی ادارات مانند استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی هستند در نخستین گام برای هر آزمایشی خواهان پرداخت بهای آن هستند که گاه هزینه های میلیونی موجب می شود تا این آزمون ها را با تاخیر انجام دهیم.

وی در مورد نبود اداره یا دفتر جمع آوری و فروش اموال تملیکی در استان نیز خاطرنشان کرد: ما سازمانی درآمد هزینه ای هستیم و بودجه عمومی و از درآمد های اموال تملیکی بخشی به عنوان درآمد محاسبه می شود و برای همین ما سازمان جمع آوری و فروش هستیم و چیزی به عنوان نگهداری نداریم و در این استان نیز شرایط انبارداری وجود ندارد اما مسوولان استان باید برای ایجاد حداقل اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی اقدام کنند.

وی افزود: استاندار باید درخواست کتبی خود را به وزاتخانه اقتصاد و دارایی ارسال کند تا حداقل چارت اداره کل صادر شود.

خراسان شمالی با دارا بودن ۸۶۳ هزار نفر جمعیت  در شمار استانهایی است که هنوز دفتر و یا اداره ای تحت عنوان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ندارد.

برچسب‌ها بجنورد گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بجنورد گمرک جمهوری اسلامی ایران سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خراسان شمالی جمع آوری و فروش خراسان شمالی اموال تملیکی پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • مزایده هفت هزار تن چای خارجی اموال تملیکی
  • مزایده ۷ هزار چای تن خارجی بلاتکلیف
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد