Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید عاشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه به نظر می‌رسد پس از پشت سر گذاشتن یک بازی حساس و مهم آرامش بیشتری در گل گهر حاکم شده، اظهار داشت: بله، همین طور است. بچه‌ها در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. از لحاظ روحی و روانی هم تیم در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد. فردا با تیم خیلی خوبی بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها دونده و جنگنده هستند و مربی بادانشی دارند. ان‌شاالله بتوانیم از این بازی با دست پر بیرون بیاییم.

وی در خصوص اینکه با وجود پتانسیلی که گل‌گهر دارد، به نظر می‌رسد 4 تساوی پیاپی و نتایج کسب شده رضایت بخش نیستند و آیا این مساله تیم را تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: واقعا مجموعه خیلی خوبی از مدیریت و کادر فنی تا بازیکنان داریم. فشاری روی ما نیست و نباید خودمان را در استرس قرار بدهیم. نتایج بدی نگرفتیم. درست است که انتظارات از ما بالا است اما می‌توانیم با یک برد به بالای جدول برسیم و در جمع مدعیان قرار بگیریم. ان‌شاءالله بردهای ما از بازی فردا مقابل پیکان شروع شود.

عاشوری در خصوص اینکه انتظارات به حدی از گل‌گهر بالااست که برخی حتی از توانایی این تیم برای قهرمان شدن صحبت می‌کنند، اظهار داشت: در فوتبال هیچ چیزی معلوم نیست و نمی‌توان از الان گفت که چه رتبه‌ای به دست می‌آوریم. مسلما هر تیمی وارد لیگ می‌‌شود برای قهرمانی برنامه دارد. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم و بهترین عملکردمان را در هر بازی داشته باشیم. الان هم کل مجموعه فقط به همین بازی با پیکان و کسب سه امتیاز آن فکر می‌کند.

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه چه تیم‌هایی رقبای اصلی این تیم در فصل جاری هستند، عنوان کرد: ما بیشتر به بازی‌های خودمان توجه داریم و تمرکزمان روی کار خودمان است اما به هر حال نسبت به تیم‌های دیگر و حریفان بی‌توجه نیستیم. پرسپولیس و استقلال همیشه جزو مدعیان لیگ بوده‌اند. امسال می‌توان گفت سپاهان حتی از پرسپولیس و استقلال هم بهتر است و آنها تیم خیلی خوبی دارند. این تیم‌ها رقبای جدی ما در این فصل هستند.

وی در مورد اینکه پس از بازی با استقلال حواشی مانند کنایه‌های فرهاد مجیدی به امیرقلعه‌نویی به وجود آمد که تا الان هم مانند موضوع تغییر محل بازی پیکان علیه گل گهر ادامه دارد، گفت: وقتی در لیگ برتر بازی می‌کنیم نباید زمین‌ها استاندارد کافی داشته باشند؟ این هجمه‌ها واقعا پوچ و بیهوده هستند. اگر مسأله‌ای درست است و حتی به مذاق من خوش نمی‌آید، نباید خودم را مقابل آن قرار بدهم. باید به مسائل منطقی نگاه کنیم.

عاشوری تصریح کرد: محروم بودن بازیکنان خارجی استقلال واقعا به ما ربطی نداشت. حتی آنالیزی هم که داشتیم با بازیکنان خارجی این تیم بود. ما هم هنگام گرم کردن فهمیدیم آنها محروم هستند. یعنی این مسأله به نفع ما نشده، شاید اگر زودتر می‌فهمیدیم با تغییر شیوه و روش وارد زمین می‌شدیم. اگر از یک هفته قبل می‌دانستیم شاید به نفع ما بود اما وقتی ترکیبمان را بر اساس حضور بازیکنان خارجی استقلال چیدیم نباید این صحبت‌ها مطرح شود. این‌ حرف‌ها از فضای مجازی سرچشمه می‌گیرند و نباید روی آنها مانور داد.

وی با اشاره به تغییر محل بازی با پیکان از انقلاب کرج به دستگردی اکباتان افزود: باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و اسیر حاشیه‌ها نشویم. پیکان هم می‌خواهد روی زمین فوتبال بازی کند و قطعا به دنبال هندبال نیست. در سال‌های گذشته پیکان سایپا در برخی بازی‌ها از استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبانی کردند. فکر نمی‌کنم موضوع تغییر زمین مسأله خیلی عجیبی باشد. باید اجازه بدهیم اتفاقات فوتبال در مستطیل سبز اتفاق بیفتد و این طور قشنگ‌تر است.

هافبک گل‌گهر در مورد اینکه آیا نگران داوری‌ها در مسابقات آینده نیستند، گفت: به هر حال در بازی‌های قبلی مشکلاتی از لحاظ داوری داشتیم اما تیم ما دیگر به این مسائل فکر نمی‌کند. همیشه دیدمان نسبت به داوری‌ها مثبت است. امیر قلعه‌نویی سال قبل گفت دیگر در مورد داوری‌ها ذهنیتی نداریم. ان‌شاالله آنها هم بتوانند بهترین داوری را داشته باشند. همه باید کمک کنیم این فشارها از روی تیم‌ها و داوران برداشته شود. آنها هم مانند ما انسان هستند. با این شرایط که نه VAR هست و نه امکانات خوبی دارند، به هر حال ممکن است اشتباهاتی انجام بدهند. باید برخی مواقع دقت بیشتری داشته باشند و  امیدواریم از این به بعد این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گل گهر سیرجان نوید عاشوری پیکان محرومیت بازیکنان خارجی استقلال بازیکنان خارجی خیلی خوبی گل گهر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

بهتاش فریبا در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: با توجه به این که تنها ۷ هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، سپاهان و تراکتور با نتایجی که هفته اخیر کسب کردند از کورس قهرمانی عقب افتادند و شانس کمتری دارند که دوباره خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

او افزود: البته سپاهان با مهره‌های خوبی که جذب کرده بود و نتایج خوبی که ابتدای فصل کسب کرد یکی از مدعیان قهرمانی بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای این تیم رخ داد که از صدر جدول فاصله گرفت. تراکتور نیز به همین شکل با وجود این که تیم خوبی را جمع کرده بود و از ابتدای فصل بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت، اما نمی‌دانم شرایطش در نیم فصل دوم چرا تغییر کرد و مرتب امتیاز از دست داد.

فریبا گفت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر مدعیان اصلی قهرمانی هستند. اگرچه تا پایان فصل هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و با یک نتیجه مساوی یا باخت شرایط این دو تیم نیز تغییر می‌کند؛ بنابراین از الان نمی‌توانیم به صراحت بگوییم شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است.

پیشکسوت استقلال اظهار کرد: استقلال تا پایان فصل بازی‌های سختی را پیش رو دارد و برای قهرمانی باید به سختی بجنگد. البته این قهرمانی زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که از مسائل حاشیه‌ای به دور و تنها تمرکزش بر روی بازی خودش باشد تا روند موفقیتش تداوم پیدا کند.

فریبا ضعف اصلی تیم استقلال را اختلاف بین مدیریت و کادر فنی عنوان کرد و افزود: هر چقدر استقلال به این ضعف دامن بزند، به ضرر تیم استقلال است. در حال حاضر که در پایان فصل قرار داریم به این گونه مسائل نباید دامن بزند تا استقلال در آرامش و با تمرکز بالا بازی‌های باقی مانده را دنبال کند. استقلال باید پیش از هر چیزی به فکر هواداران خود باشد، هوادار بعد از چند سال از این تیم قهرمانی می‌خواهد.

او ضعف داوری را یکی از مشکلات اساسی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دانست و تاکید کرد: در بازی پرسپولیس و ملوان شاهد این مساله بودیم که خود داوران می‌گفتند گل آفساید است و پنالتی گرفته نشده، حتی گل سالم استقلال جلوی مس رفسنجان گرفته نشد. باید در این زمینه فکر اساسی صورت بگیرد که قضاوت‌های نادرست به ضرر تیم‌ها تمام نشود.

فریبا همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید استقلال تنها به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی است بدون این که بازی زیبایی را به نمایش بگذارد، گفت: استقلال فوتبال بسیار زیبا و هوادار پسندی را به نمایش می‌گذارد، به ویژه در بازی برابر مس رفسنجان فوق العاده بازی کرد. استقلال نتیجه گرا و به دنبال ارایه یک بازی زیباست.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان با بیان این که استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند، گفت: پرسپولیس در چند بازی اخیر فوتبال خیلی خوب، منظم و هدفمندی را به نمایش گذاشت و روندش رو به رشد بود. این که شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است مشخص نیست و بازی به بازی شرایط تیم‌ها تغییر می‌کند. البته استقلال برای قهرمانی تلاش می‌کند و شانس اصلی قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!