Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:44:53 GMT

سکه ارزان شد 

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۹۸۰

سکه ارزان شد 

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳۰ هزار تومانی قیمت نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به قیمت ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۵۶ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌میلیون و ۴۴۴ هزار تومان شد.

همچنین قیمت اُنس جهانی طلا با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و با همان بهای یک‌هزار و ۷۹۲ دلار و ۵۰ سنت ارزش‌گذاری شد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. امروز نرخ دلار در صرافی‌های بانکی در مقایسه با روز گذشته ۵۵۶ تومان کاهش یافت و دوباره به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت. قیمت انس جهانی طلا نیز امروز ثابت بود و این دو عامل باعث افت بهای سکه در بازار شد. 

برچسب‌ها بازار طلا بازار تهران اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار طلا بازار تهران اتحادیه طلا و جواهر تهران بازار طلا بازار تهران اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۶۹ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۱۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۷۶۹ هزار

کد خبر 845170 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ گران شد یا ارزان ؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد