Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:23:44 GMT

زورگیران سریالی شمال غرب تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۳۹۸۲

زورگیران سریالی شمال غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش ایرنا از پلیس تهران، سرهنگ سیدعلی شریفی روز یکشنبه افزود: در پی گزارش قاپ زنی و زورگیری‌ سریالی در شمال غرب تهران، دستورات ویژه برای شناسایی مجرمان صادر شد.

وی ادامه داد: با ورود تیم ویژه کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران و بررسی علمی سرنخ‌های موجود، یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را چهره‌زنی و شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و کارآگاهان متهم را در محدوده خیابان شوش دستگیر کردند.

شریفی گفت: متهم دستگیر شده به ۶۱ فقره سرقت با همکاری همدستش در شمال غرب تهران اعتراف و اظهار داشت: همدستش پس از آخرین سرقت به جنوب کشور گریخته است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی پاتوق متهم متواری مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد، تا اینکه روز گذشته وی پس از مراجعت به تهران در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه پلیس در صدد شناسایی مالخر یا مالخران اموال سرقتی است، اضافه کرد: تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و تا کنون ۶۰ شاکی برای پیگیری شکایت خود به این پایگاه  مراجعه و متهمان را شناسایی کرده‌اند.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ حسن بژندی فرمانده انتظامی منوجان در این باره گفت: در پی  ۲ فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح  را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن بژندی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی سه سارق را شناسایی و در عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب برای تغییر ارکان موتورسیکلت،  ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

 وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت گفت: این فرد برای انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان