Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ" سیدعلی شریفی " بیان داشت: در پی گزارش قاپ زنی و زورگیری های سریالی در شمال غرب تهران، دستورات ویژه برای شناساسس  و پیگیری سریع پرونده صادر شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: در این ماموریت ضربتی تیم ویژه ای از کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند و با بررسی علمی سرنخ های موجود یکی از عاملان اصلی این سرقت ها را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه جدید متهم شناسایی شده، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و کارآگاهان، متهم را در مخفیگاهش  در محدوده خیابان شوش دستگیر کردند.

کشف 61 فقره زورگیری در تهران

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم دستگیرشده به 61 فقره سرقت با همکاری همدستش در شمال غرب تهران اعتراف کرد و اظهار داشت که همدستش پس از آخرین سرقت به جنوب کشور گریخته  است.

وی خاطرنشان کرد: با  شناسایی پاتوق متهم متواری مراقبت های ویژه پلیسی آغاز تا اینکه روز گذشته متهم پس از مراجعت به شهر تهران در یک عملیات پلیسی در پاتوقش دستگیر شد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران  با اشاره به این مطلب که پلیس در صدد شناسایی مالخر یا مالخران اموال سرقتی است، اضافه کرد: تحقیقات درباره این پرونده در حالی ادامه دارد که 60 شاکی برای پیگیری شکایت خود به این پایگاه  مراجعه و متهمان را شناسایی کرده اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا زورگیری های سریالی زورگیری سرقت اخبار حوادث تهران زورگیری غرب تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد فال حافظ حافظ قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی

علی عباس‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه شخص یا اشخاص ناشناسی با ارسال پیام‌های حاوی تهدید و توهین برای وی و خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی ایجاد مزاحمت کرده و موجب سلب آسایش آنها شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع‌آوری‌شده، اقدامات تخصصی جهت شناسایی هویت متهم توسط کارشناسان این پلیس آغاز و این فرد در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش را از ایجاد مزاحمت اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال پرونده به مراجع قضائی، تاکید کرد: هرگونه توهین، اهانت و یا هتک حیثیت در فضای مجازی جرم محسوب شده و پیگرد قانونیدارد.

کسانی از شهروندان خواست با رعایت اخلاق در فضای مجازی از هرگونه مزاحمت، توهین و اهانت براثر خشم و یا انتقام‌جویی خودداری و قبل از ارسال هرگونه پیامی برای دیگران به عواقب آن فکر کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور