Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بدمینتون گفت: اردوی تیم‌های ملی زنان و مردان اعزامی به پاراآسیایی بحرین در حال برگزاری است و حتما نتایج خوبی در این رویداد می‌گیریم.

به گزارش برنا، محمدرضا پوریا، رییس فدراسیون بدمینتون اظهار داشت: دعوت‌نامه حضور کشورها در مسابقات بین المللی جام فجر را در سایت فدراسیون آسیایی و جهانی بدمینتون قرار دادیم و اگر این رقابت‌ها به دلیل کرونا لغو نشود، کشورهای بسیاری در آن شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسابقات بین‌المللی جام فجر دارای رنکینگ جهانی است و به احتمال زیاد ۲۰ کشور در این رقابت‌ها حضور یابند. زمان ثبت نام کشورها از ۱۵ دی ماه است.

رییس فدراسیون بدمینتون درباره انتخاب ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جام فجر گفت: کمیته تیم‌های ملی، هفته بعد جلسه‌ای را برای انجام انتخابی تیم ملی و اردوها برگزار می‌کند. از آنجایی که در ۲ رده جوانان و بزرگسالان مسابقات بین المللی جام فجر برگزار می‌شود، باید ارزیابی دقیقی برای انتخاب نفرات برتر داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسابقات بین‌المللی جوانان جام فجر ۱۳ تا ۱۶ بهمن و مسابقات بزرگسالان ۱۷ تا ۲۲ بهمن برپا خواهد شد و بازیکنان نیز از رده زیر و بالای ۱۹ سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

پوریا با اشاره به اینکه برنامه ریزی استعدادیابی اکنون در چهار گروه دختران و پسران در حال انجام است، افزود: از دل این برنامه‌ها بازیکنان با استعدادی چون ثریا آقایی بیرون آمدند و به طور حتم در آینده هم بازیکنان خوبی در تیم ملی حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: ثریا آقایی هم تمرینات خود را شروع کرده است. هر چند که او اکنون جزو ۲۰ نفر انتخاب شده برای کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است.

رییس فدراسیون بدمینتون یادآور شد: با شرایط کنونی به دلیل کرونا بسیار با ملاحظه حرکت می ‌کنیم تا بدمینتون‌بازان دچار آسیب نشوند اما در نظر داریم تا پس از مساعد شدن شرایط، ملی‌پوشان را به چند مسابقه بین‌المللی اعزام کنیم.

وی درباره اعزام پارابدمینتون بازان به بحرین در آذر ماه، گفت: اردوی تیم های ملی زنان و مردان به مسابقات پاراآسیایی در حال برگزاری است و از بین ۶ ملی‌پوش، به طور یقین، یک مدال در این رقابت‌ها خواهیم داشت و می‌درخشیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بدمینتون انتخابی تیم ملی ۲۲ بهمن تیم ملی المپیک بحرین تیم های ملی مردان بدمینتون رییس فدراسیون بدمینتون مسابقات بین المللی رقابت ها جام فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هانیه رستمیان دور  مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت  با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویداد‌های برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

رقابت‌های تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت زنان و مردان نیز در حال برگزاری است.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد