Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به اظهارات فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد

باشگاه پرسپولیس بیانیه ای در خصوص صحبت های فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی سپاهان منتشر کرد.

به گزارش طرفداری، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای در ارتباط با اظهارات و ادعاهای فرشاد احمدزاده مطلب زیر را منتشر کرد:

در پرسپولیس به اظهارات عجیب و هر از چند گاه دیگران عادت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان و مربیان و مدیرانی که هیچ‌گاه تجربه حضور در پرسپولیس را نداشته‌اند نیز به خوبی می‌دانند پرداختن به موضوعی چون پرسپولیس، آن‌ها را در رسانه‌‎ها مطرح می‌کند.

این روزها هم شاهد اظهارات یکی از بازیکنان سابق تیم هستیم که به باور ما وقتی در این تیم بزرگ حضور داشت قدر این پیراهن و هوادار را ندانست و خود را در مسیرهای دیگری قرار داد. حالا شاید مانند بسیاری دیگر که قدر این نعمت را ندانسته‌اند و گمشده خود را در هیچ جای دیگر نمی‌یابند پرسپولیس را آن هم در این شرایط حساس درگیر خود می‌کنند. پرسپولیس البته بزرگ‌تر از آن است که بخواهد تحت تاثیر چنین مسایلی قرار بگیرد. هرچند این باعث نمی‌شود که از کنار چنین مواردی به آسانی بگذریم و همان گونه که بسیاری از هواداران خواسته‌اند، باشگاه پرسپولیس در راستای صیانت از حقوق پرسپولیس و هواداران، پیگیری‌های حقوقی و قضایی را در دستور کار دارد و طرح شکایت در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان اقدام اولیه صورت می‌گیرد.

همچنین در جهت تنویر افکار عمومی و رفع تشویش اذهان عمومی اعلام می‌شود، طبق اسنادی که در باشگاه نیز موجود است، این بازیکن با رضایت کامل و به دلیل تامین نشدن نظر سرمربی از عملکرد فنی از پرسپولیس جدا شد که به عنوان حق بدیهی هر سرمربی شناخته می‌شود. این قانون غیر قابل خدشه‌ای است که وقتی یک مربی بازیکنی را از نظر فنی در حد استاندارد مورد نظر یا برنامه‌های خود نداند یا حضورش را باعث پایین آمدن توان فنی، ذهنی یا روانی تیم خود ارزیابی نماید، او را از برنامه‌های خود کنار می‌گذارد. در این مورد هم چنین اتفاقی افتاد. باشگاه بازیکن را کنار نگذاشت بلکه در نهایت دو طرف برای قطع همکاری توافق‌نامه‌ای را به امضاء رساندند که ملاک عمل قرار گرفت.

ذکر نکاتی در این رابطه خالی از لطف نیست؛ به عنوان نمونه رویکرد وی نسبت به پرسپولیس و هواداران زمانی عیان شد که پرسپولیس با پنجره‌های بسته روبه‌رو بود و مجموعه  را ترک کرد. در مورد بعضی از بازیکنان چنین اقدامی با توجه به پیشنهادهایی که داشتند، قابل درک بود و این گونه نیست که هر جدایی در آن مقطع را به شکلی واحد ارزیابی کنیم.  خیلی خوب می‌دانیم که پرسپولیس در آن زمان چه شرایط حساس و هواداران چه حالی داشتند. البته این هم حق بدیهی بازیکن است که در پایان هر قرارداد برای آینده خود تصمیم بگیرد. از این جهت جای اعتراض نیست، اما اظهارنظرها، انتظارها و ادعاهایی که مطرح می‌شود باید متناسب با رفتار و اتفاقاتی باشد که شاهد بوده‌ایم. آن هم از سوی بازیکنی که کشف، پرورش و معرفی خود به فوتبال را مدیون باشگاه پرسپولیس است. این اولین بار نیست که بازیکنانی در زمان حضور، قدر پرسپولیس را نمی‌دانند  و بعدها چنین مسیر اشتباهی را انتخاب می‌کنند.

از سوی دیگر عجیب است که بر سر پرسپولیس و هوادار منت گذاشته می‌شود که خود بر سر همه ما منت دارند.

بار دیگر یادآوری می‌کنیم؛ این بازیکن وقتی به دلایل فنی، در پرسپولیس جایی برای خود ندید، برای جدایی با باشگاه مذاکره و توافق کرد. رضایت‌نامه مالی هم امضاء شد که بر اساس آن باشگاه نیز متقابلا از حقوق خود دست کشید تا بازیکن بتواند مسیر فوتبالی خود را در جای دیگر ادامه بدهد. اگر او نتوانست خود را در اندازه‌های حضور دگر باره در پرسپولیس نشان دهد، باشگاه و سرمربی مقصر نیستند.  این بازیکن با وجود همه آن توافق‌ها حالا مدعی شده است و اکنون دعوای حقوقی را هم باخت. این که رای صادره باب میل وی نبوده است به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد. باشگاه در صدور رای دخل و تصرفی نداشته‌ و رای نیز بر اساس اسناد موجود صادر شده است.

همچنین برای باشگاه پرسپولیس جای سوال وجود دارد که چرا هر زمان پرسپولیس در زمین فوتبال و جدول مسابقات، عرصه را بر بعضی حریفان تنگ می‌کند، ناگهان عواملی از تیم‌ها چنین داستان‌ها و مسایلی را راه می‌اندازند. ما در فصل گذشته هم شاهد بودیم که وقتی پرسپولیس عرصه را برای کسب عنوان قهرمانی بر دیگران تنگ کرد اتفاقا بازیکنانی از گذشته پرسپولیس که در آن تیم‌ها حضور داشتند، بی مقدمه ادعاهای واهی را نسبت به پرسپولیس مطرح کردند، هرچند بوده‌اند بازیکنانی که با وجود فشارها برای گام نهادن در این مسیر، امتناع کرده و خود را وارد بازی جنگ با پرسپولیس نکرده‌اند.

ما قضاوتی درباره این که این افراد تحت تاثیر چه عواملی قرار می‌گیرند نداریم چون آموخته‌ایم درگیر کردن ذهن با این مسایل، تمرکز ما را از هدف اصلی منحرف خواهد کرد. این مقدار هم از باب روشنگری و توجه دادن هواداران و رسانه‌های محترم به زوایای ناگفته ماجرا است.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان فوری؛ افشای نامه ای که ثابت می کند فدراسیون فوتبال VAR رایگان و مورد تایید فیفا را نخواست + سند عذرخواهی علی خطیر از علی کریمی؛ من از برنامه خودم حمایت کردم نه از عزیزی خادم! بلننسس با 9 بازیکن مقابل بنفیکا قرار گرفت، در نیمه اول 7 گل دریافت کرد و بازی نیمه تمام ماند اعتراض اونای امری به داوری دیدار ویارئال - بارسلونا: چرا VAR مداخله نکرد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم باتجربه فولاد امروز در برنامه نوروز فوتبالی حضور یافت و صحبت‌های جالبی را انجام داد. کاپیتان قرمزپوشان خوزستانی که چند روز قبل طی یک پست اینستاگرامی نسبت به توهین های برخی افراد به خودش گلایه و اعلام کرد آخر فصل با وجود قراردادی که دارد، فولاد را ترک می‌کند، امروز در خصوص هواداران فولاد و مردم خوزستان صحبت کرد.

او در این مصاحبه سعی کرد با آرامش درباره برخی اتفاقات حرف بزند. مشروح صحبت‌های انصاری در خصوص این ماجرا را در ادامه می‌خوانید:

دلخوری از توهین‌ها و ماجرای فشارها از سوی هواداران؟
فشار روی هر فوتبالیستی یک موضوع طبیعی است. فوتبالیست‌ها کلا با فشار زندگی می‌کنند. از اول فوتبالم این مسائل بوده و برای همه اجتناب ناپذیر است. آن پست اینستاگرامی رو من گذاشتم و صحبت‌هایم را مطرح کردم. نمی‌خواهم دیگر حرفی بزنم. با این حال دلخوری برایم وجود دارد، اما این مساله ربطی به هواداران فولاد ندارد.

هویت فوتبالی‌ام را مدیون فولاد و هواداران هستم
هواداران فولاد، فوتبالی هستند و شرایط را درک می‌کنند. من از 16 سالگی در باشگاه فولاد بودم؛ از آکادمی فولاد رشد کردم و نزدیک به 14 سال است که در خوزستان زندگی می‌کنم. هویت فوتبالی ام را مدیون باشگاه فولاد و هوادارانش هستم. هوادارانی که از من حمایت کرده‌اند؛ در روزهای بد حامی‌ام بودند و در روزهای خوب تشویقم کردند. من همیشه به این هواداران مدیون هستم.

منظورم از آن حرف‌ها مردم خوزستان نبود
آن مساله‌ای که درباره‌اش حرف زدم، درباره هواداران فولاد و مردم خوزستان نبود. مردم خوزستان شریف‌ترین و صادق‌ترین انسان‌هایی هستند که من دیده‌ام. یک عده خاص هستند که دوست ندارم الان درباره شان حرف بزنم. الان ما نیاز به آرامش داریم و آخر فصل اگر نیاز بود، درباره‌اش صحبت خواهم کرد.

آمار خوب در فصل جاری با فولاد؟
آمار گویای همه چیز هست، اما اگر آمار خوبی برایم ثبت شده همه بازیکنان در آن دخیل بودند. اگر من 3 گل 3 امتیازی زده‌ام، فقط ضربه نهایی را زدم و به نامم تمام شده است. همه بازیکنان تلاش کرده‌‌اند تا یک آمار فردی را ثبت کنم. من هم مثل همه بازیکنان تلاش می‌کنم تا خوب عمل کنیم.

پیشنهاد از استقلال؟
بعد از پستی که گذاشتم، صحبتی از سوی استقلال و تیم دیگری با من نشده؛ اما نیم فصل آقای نکونام با من صحبت کردند. در چند مرحله ایشان خواستند به استقلال بروم، اما از اول صادقانه گفتم که به اینکه از فولاد بیرون بیایم، فکر نمی‌کنم. خصوصا در این شرایط حساس که فکر می‌کنم فولاد به من نیاز دارد. عذرخواهی کردم و گفتم که دوست دارم در فولاد ادامه بدهم.

تعصب خاص به فولاد؟
من همیشه گفته‌ام، وقتی برای فولاد بازی می‌کنم نوع تلاشم فرق می‌کند. همه بازیکنان در هر تیمی باشند صد درصد توان خود را می‌گذارند اما برای فولاد شخصا نوع تلاشم فرق می‌کند و متفاوت است. علاقه قلبی فوق‌العاده‌ای به فولاد دارم و شکی نیست سعی می‌کنم بهتر باشم. تمرکزم روی 9 بازی آینده است و نیاز داریم که در این چند هفته با همه وجود برای موفقیت تیم و شادی هواداران تلاش کنیم.

حضور عبدالله ویسی در فولاد؟
من شناخت قبلی از آقای ویسی دارم؛ در این چند روز دیدم که چقدر با انگیزه و مصمم هستند. حضور ایشان انتخاب درست و به جایی بود. نتیجه‌ای که آقای ویسی سال قبل با نفت آبادان گفت در حد قهرمانی‌اش با استقلال خوزستان بود. هیچ مربی دیگری نمی‌توانستند نفت آبادان را در لیگ برتر حفظ کنند. امیدوارم در این 9 هفته باقیمانده از لیگ برتر هم بتوانیم روزهای خوبی را با هم در فولاد تجربه کنیم.

عذرخواهی از هواداران فولاد بابت شرایط پیش آمده
باید از هواداران فولاد عذرخواهی کنم؛ آنها در این چند ماه خیلی اذیت شدند. فولاد تیمی بزرگ و حرفه‌ای است که عادت دارد در بین تیم‌های بزرگ باشد. حمایت خوبی از کارخانه می‌شود و انتظار از فولاد این است که تیم شرایط خوبی داشته باشد. رتبه ما در خور شان باشگاه فولاد نبوده و باید از این وضعیت بیرون بیاییم.

رضاییان در فولاد ثبات ایجاد کرده است
ضمن تشکر از دوستانی که در امر مدیریتی به فولاد کمک کردند و زحمت کشیدند، باید بگویم آقای بهرام رضاییان با توجه به اینکه خیلی فوتبالی هستند، شرایط را به خوبی درک می‌کنند. با حضور ایشان تیم به ثبات و آرامش نسبی رسیده است. مهم‌ترین عامل موفقیت در فوتبال ایران ثبات است و به همه اعضای تیم کمک می‌کند. انشاالله بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

بهترین شعار هواداران فولاد؟
من عربی را خیلی متوجه نمی‌شوم، اما هواداران ما یک شعار جذاب دارند که به زبان عربی می‌خوانند. معنایش تقریبا این است که فولاد تیم محبوب جنوب و استان خوزستان است و من خیلی آن را دوست دارم. واقعا برایم این شعار ارزشمند است و البته که وقتی کنار اسمم تعصب را می آورند، برایم بسیار ارزشمند است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • (عکس) صفحه پرسپولیس آبی شد
  • همخوانی هستی مهدوی‌فر با آهنگ مارتیک
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • تنها پست آبی پیج پرسپولیس! (عکس)
  • پدران و مادران شهدا در لامرد تجلیل شدند
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • انصاری: هویت فوتبالی‌ام را مدیون هواداران فولاد هستم