Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:33:35 GMT

شلیک به قلب عربستان در جده (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۴۹۲

پرسپولیس در سال 71دوباره به فینال جام در جام آسیا رسید ،آنها برای رسیدن به فینال با گلی به یاد ماندنی الاتحاد را در خاک عربستان شکست دادند.

به گزارش "ورزش سه "،پرسپولیس برای رسیدن به  دومین فینال آسیایی خود در جام در جام باشگاه های آسیا در مرحله نیمه نهائی آن تورنمنت در سال 71 به مصاف الاتحاد عربستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی رفت دو تیم در تهران و در ورزشگاه آزادی با گل دقیقه 89 حمید درخشان که از زاویه بسته زده شد به نفع پرسپولیس پایان رفت تا دیدار دو تیم در جده عربستان تکلیف فینالیست رقابت ها را مشخص کند . بازی برگشت دو تیم در جده در 29آبان سال 71 با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پرسپولیس به فینال بازی ها برسد.


شلیک دیدنی و راه دور محمود کلهر گل تساوی قرمزها را در جده به ارمغان آورد تا پرسپولیس به فینال برسد.

 

 


فینال بازی ها در نهایت با تساوی پرسپولیس در ژاپن برابر تیم نیسان این کشور و شکست در تهران با قهرمانی نماینده کشور ژاپن همراه شد. در تصاویر منتشر شده در نشریه دنیای ورزش  بازیکنان تیم پرسپولیس در بازی برگشت دیده می شوند. حضور زنده یاد نادر باقری دروازه بان سابق سرخ ها در آن دیدار سخت و دشوار در کنار ستاره های آن سالهای این تیم از نکات قابل توجه تصویر تیمی بازیکنان پرسپولیس در جده است.

پرسپولیس تهران برگی از تاریخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران برگی از تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال پرسپولیس تهران است.
هم اکنون زردپوشان آبادانی از ۲۳ بازی با کسب ۱۶ امتیار در مکان پانزدهم و پرسپولیس از ۲۳ بازی با کسب ۴۹ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی رقابت‌ها قرار دارند.

دیگر خبرها

  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد