Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق رئال مادرید برای اولین بار در پیراهن پاریس به میدان خواهد رفت.

از هفته پانزدهم مسابقات لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن صدرنشین در دیداری خارج از خانه مقابل سن اتین صف آرایی خواهد کرد. در همین مورد دقایقی پیش ترکیب رسمی پاریسی ها اعلام شد و مشخص گردید سرانجام سرخیو راموس آماده بازی کردن در ترکیب این تیم شده است و در ترکیب فیکس پوچتینو قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس که در تابستان از رئال مادرید راهی پاری سن ژرمن شد، تا به امروز درگیر مصدومیت بوده است و این می تواند خبری فوق العاده برای پاریسی ها باشد. در مورد حضور راموس در پاریس شایعات زیادی تا به امروز شنیده می شد و حالا با حضور او در ترکیب فیکس به نظر می رسد روزهای خوبی در انتظار خط دفاعی پاریسی ها باشد.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان فوری؛ افشای نامه ای که ثابت می کند فدراسیون فوتبال VAR رایگان و مورد تایید فیفا را نخواست + سند عذرخواهی علی خطیر از علی کریمی؛ من از برنامه خودم حمایت کردم نه از عزیزی خادم! بلننسس با 9 بازیکن مقابل بنفیکا قرار گرفت، در نیمه اول 7 گل دریافت کرد و بازی نیمه تمام ماند اعتراض اونای امری به داوری دیدار ویارئال - بارسلونا: چرا VAR مداخله نکرد؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)

گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)

دیگر خبرها