Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

یکی از اصلی‌ترین مصائب و مشکلات کنونی صنعت خودرو سازی کشور، زد و بند‌های سیاسیِ پشت پرده مدیران آن با برخی از تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور است.

در تازه‌ترین خبر، خوش خدمتی ایران خودرو برای جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم محل تأمل است؛ تا جایی که به دستور مدیران خدمات پس از فروش این شرکت، ۶ پرسنل ترابری و صیانت، مأمور می‌شوند تا ۱۶۰ دستگاه دنا پلاس اتومات نماینده‌های مجلس یازدهم را از بهارستان تحویل گرفته و پس از عودت به نمایندگی مرکزی و تعویض قطعات یدکی -اعم از کابل رابط دنده و سوئیچ پدال ترمزه- مجدداً در محل مجلس تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمک گیری در حالی صورت می‌گیرد که دارندگان دنا پلاس (مردم عادی) مجبورند پس از وقوع ایراد فنّی، به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کرده و برای تعویض قطعات معیوبِ فابریک -که از قضا با کمبود مواجه است- چندین ماه معطّل بمانند!

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بعد از گذشت قریب به چهار ماه از روی کار آمدی دولت ضدّفساد ابراهیم رئیسی، هنوز هیچ تحوّل امیدوارکننده‌ای در سطح مدیران ارشد ایران خودرو رخ نداده است!

شایان ذکر است که این روز‌ها انتقادات شدیدی نسبت به مدیرعامل ایران خودرو که از قضا فامیل محمود واعظی -رئیس دفتر حسن روحانی- است، در رسانه‌ها مطرح شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ایران خودرو مدیران ایران خودرو نمایندگان انقلابی دولت سیزدهم صراط ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و در حمایت از این رژیم، چند لایحه را علیه ایران به تصویب رساند.

نشریه آمریکایی پولیتیکو در این باره گزارش داد که این لوایح شامل قطعنامه‌ای است که شعار " از نهر تا بحر فلسطین آزاد می‌گردد" را "آشکارا یهودی‌ستیزانه" اعلام کرده و خواستار محکومیت آن است.

قانون "پاسخگو کردن مقامات ارشد ایران" نیز از جمله لوایح تصویب‌شده است که خواستار ارائه گزارشی درباره دارایی‌های مقامات ارشد ایرانی است.

لایحه دیگر "قانون پاسخگویی درباره تحریم‌های ایران" است که هدف جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها علیه ایران را دنبال می‌کند.

"قانون تقویت ابزارها برای مقابله با استفاده از سپر انسانی" که امکان اعمال تحریم علیه نهادهایی را فراهم می‌سازد که از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

"قانون منع قاچاق کاپتاگون" نیز از دیگر موارد تصویب‌شده توسط مجلس نمایندگان آمریکا است که به موجب آن، علیه نهادهای تولیدکننده یا تسهیل‌کننده توضیع محرکی ترکیبی به نام کاپتاگون تحریم اعمال می‌شود.

افزون بر این، صادرات فناوری‌های ساخت آمریکا به ایران، به طور دائمی با تصویب "قانون عرضه نکردن تکنولوژی برای اقدامات تروریستی" ممنوع می‌شود.

"قانون پاداش ندادن به گروگان‌گیرها" نیز آمریکا را از پذیرفتن مقامات تحریم‌شده در نشست‌های سازمان ملل متحد منع می‌سازد.

"قانون تحکیم تحریم‌های ایران" نیز تصویب شد که برخی تحریم‌ها علیه ایران را دائمی می‌کند.

قطعنامه‌ای نیز تصویب شده است که از اتحادیه اروپا می‌خواهد "سریعا" سپاه پاسداران ایران را سازمانی تروریستی اعلام کند.

هنوز نشانه‌ای مبنی بر قصد سنا برای اقدامی در راستای عملی کردن هر یک از این تدابیر وجود ندارد.

اقدام ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا در پی این انجام شده است که ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، سیل پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد که گنبد آهنین را درگیر کردند. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

کد خبر 845107 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو