Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@08:55:14 GMT

بهترین زمان برای رزرو هتل شایان کیش

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۷۶۳

بهترین زمان برای رزرو هتل شایان کیش

کیفیت و میزان امکانات، موقعیت مکانی و سرویس‌های ارایه‌شده به مسافران، باعث تمایز آن‌ها می‌شود. اگر دنبال سفری با کیفیت بالا و مجلل باشید، می‌توانید اقامت در هتلی پنج ستاره و با قدمت را همراه انواع خدمات رفاهی و تفریحی مثال‌زدنی، تجربه کنید. همچنین اگر مایل باشید، می‌توانید از تخفیف‌های شگفت‌انگیز و متنوع طی سال، بهره‌مند شده و سفری با کیفیت پنج ستاره اما با هزینه‌ای بسیار کم‌تر به خود هدیه دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزرو هتل شایان در فصل‌های مختلف

همیشه انتخاب زمان مناسب سفر از هر جنبه‌ای، لذت آن را دوچندان می‌کند. اگر بخواهید  آب‌وهوای کیش را فاکتوری برای بررسی بهترین موقع سفر به آن درنظر بگیرید، باید گفت می‌توانید برحسب علایق خود، فصول خنکی مانند پاییز یا حتی بهار را انتخاب کنید. اگر به عشق شنا و تفریحات آبی قصد سفر کرده‌اید، تابستان گزینه مناسبی است. در هر فصلی که تمایل به مسافرت داشته باشید، می‌توانید با گرفتن رد تخفیف‌های ویژه علی بابا، تصمیم بهتر و مصمم‌تری بگیرید. اگر از عاشقان سفرهای گروهی هستید، به تورهای سفر به کیش علی بابا بپیوندید.

مزیت رزرو هتل شایان کیش از سایت علی بابا

سایت علی بابا گزینه بسیار مناسبی برای رزرو هتل‌های کیش به‌شمار می‌رود؛ چرا که با بیشتر هتل‌های کیش به‌طور سالانه قرارداد دارد. با آگاهی از تخفیف‌های ویژه سالانه آن، قادر به رزرو هتل، با هزینه‌ای بسیار کم‌تر خواهید بود.

موقعیت مکانی دو دقیقه تا دریا  

میزان فاصله تا مکان‌های دیدنی کیش از دیگر مسایل مهمی است که متناسب با موقعیت مکانی هتل موردنظر، متفاوت خواهد بود. هتل شایان در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی کیش، در میدان ساحل، واقع شده است. این هتل پنج ستاره در مجاورت اسکله قدیمی قرار گرفته و به معابر مهمی از جمله بلوار ساحل و سنایی متصل می‌شود.

این لوکیشن بی‌نظیر، بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و به‌تازگی بازسازی شده است. دسترسی راحت به مراکز مهم تجاری یا حتی مراکز تفریحی یکی از دغدغه‌های مسافران برای انتخاب محل اقامت است. در سفر به کیش با انتخاب این هتل، می‌توانید خیال خود را آسوده کنید! بزرگ‌ترین اسکله جزیره روبه‌روی هتل واقع شده است و این یعنی هر زمان که اراده کنید، میتوانید خلیج را به آغوش بکشید!

موقعیت مکانی هتل به‌گونه‌ای است که با صرف کم‌ترین زمان ممکن، خود را درحال قدم‌زدن در مرکز تفریحی بزرگی می‌بینید. برای مثال برج ایفل کیش در ۱۰۰۵ متری، بازارچه حافظ در ۶۰۵ متری، استادیوم والیبال ساحلی کیش ۹۴۸ متری، محل کرایه دوچرخه ۲۹۵ متری، پلاژآقایان ۱۰۰۲ متری، صخره خرچنگ ۱۳۵۲ متری، و کلوپ تفریحی Iran Segway در ۵۴۵ متری هتل واقع شده است. همچنین از فرودگاه تا هتل نیز مسیر طولانی ای در انتظار شما نخواهد بود و فقط با پیمودن ۶.۵ کیلومتر که با وسیله نقلیه حدود ۱۰ دقیقه به طول می انجامد، به محل اقامت خود خواهید رسید.

انواع خدمات؛ خلق اوقاتی دلپذیر!

بیش از موقعیت جغرافیایی و مکانی، تنوع امکانات و شرایط مناسب رفاهی موردتوجه اقامت‌کنندگان قرار می‌گیرد. خبر خوب این است که هتل شایان، در ارائه خدمات و دسترسی به انواع سرویس‌ها، کم و کسری باقی نمی‌گذارد. سالن بیلیارد، اسنوکر، میز تنیس، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی مجهز به دستگاه های با کیفیت و کلوپ ورزشی موجبات سرگرمی شما را فراهم می‌کند.

در هتل شایان رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی به خدمت شما درآمده‌اند. آرایشگاه‌های آرایشی مردانه و زنانه از دیگر امکاناتی هستند که می‌توانید دراختیار داشته باشید. قسمت فست‌فود و کافه هتل، با ظرفیت ۸۰ نفر (۴۰ نفر در سالن و ۴۰ نفر در تراس)، مکانی مناسب برای گپ‌وگفت و خوش‌گذرانی‌های دوستانه است.

رستوران اصلی هتل شایان، شمبلیر نام دارد. با توجه به چشم‌انداز بی‌نظیر رو به خلیج فارس، لذت چشیدن غذا در شمبلیر چندین برابر خواهد بود. رستوران شمبلیر منویی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی را با رعایت بهداشت و حفظ کیفیت مناسب سرو می‌کند.

نمازخانه، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی (رفت) نیز مواردی مهم محسوب میشوند که وجودشان برای چنین هتل مدرنی ضروری است.

ظرفیت و امکانات رفاهی اتاق‌ها

(شما) با هتلی مجلل و چهار طبقه روبه‌رو هستید که ۱۹۵ سوئیت و اتاق با دو چشم‌انداز متفاوت (رو به ساحل یا جزیره) دارد. اتاق‌های هتل با ظرفیت دو، سه و چهار تخت (با ظرفیت چهار یا شش نفر) و سوئیت‌های ساحلی نیز با فاصله حدودا ۵۰ متر از هتل، نزدیکی ساحل، با همان ظرفیت، طراحی شده‌اند.

ویلاهای ساحلی هتل نیز نزدیکی ساحل، با ظرفیت اصلی شش نفر، از دیگر گزینه‌های اقامت هستند. با وجود این میزان از تنوع، اقدام به موقع در بهترین زمان برای رزرو هتل شایان کیش علی بابا قدرت انتخاب بیشتری به شما می‌دهد. ظرفیت اتاق‌ها و سوئیت‌هایی چنین استثنایی و رویایی به‌سرعت پر می‌شود.

مسلما از چگونگی سطح رعایت بهداشت، همیشه به‌عنوان معیار خوب یا بدبودن یک مکان یاد می‌شود. رضایت بالای مسافران نشان می‌دهد نه‌تنها درمورد وسایل و سرویس‌های شخصی، بلکه در مکان‌های عمومی‌تر اعم از رستوران‌ها، کافه‌ها، سالن‌های ورزشی و... رعایت مسائل بهداشتی به‌وضوح دیده می‌شود.

علاوه‌بر همه این‌ها، دسترسی به اینترنت پرسرعت و رایگان در اتاقها و لابی، از دیگر مواردی است که نمی‌توان آن را کم اهمیت جلوه داد. این مکان کافی‌نتی هم برای انجام کارهای اداری دارد. میباشد. گردید گشت

چشم‌انداز زیبا و دکوراسیون شیک اتاق‌ها با وسایلی مجلل و با سلیقه‌ای استثنایی تزیین شده‌اند که شما را میهمان فضایی راحت می‌کند. اقامت در چنین اتاق‌هایی فراموش‌نشدنی خواهد بود.

سیستم تهویه هوا، کولر گازی، سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی، میز تحریر، یخچال، مینی‌بار، تلفن آباژور و تلوزیون با صفحه تخت از دیگر امکانات اتاق‌های هتل شایان هستند که با کیفیت هرچه تمام‌تر ارائه شده‌اند.

یکی از مزایای رزرو هتل از علی بابا برخورداری از تخفیف‌های مختلف برای رزرو هرکدام از انواع اتاق‌ها است. این تخفیف‌های جذاب، تا ۹۲ درصد هم به شما ارائه می‌شود.

کد خبر 639981 برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری جزیره کیش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جزیره کیش موقعیت مکانی هتل شایان برای رزرو رزرو هتل علی بابا سرویس ها اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مرکز اقامتی مهم تبریز را بیشتر بشناسیم + آدرس

تنوع مکان‌های اقامتی همچون هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در تبریز انتخاب را برای گردشگران نوروزی آسان می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مکان اقامتی به مجموعه‌ای از ساختمان‌های گوناگون گفته می‌شود که برای اجاره کوتاه مدت آماده‌سازی شده‌اند. اتاق کرایه‌ای بیشتر مورد استفاده مسافران قرار می‌گیرند.

هتل از شناخته‌شده‌ترین مکان‌های اقامتی مسافرتی به حساب می‌آید. در گذشته کاروانسراها به صورت سنتی مکان‌های اقامتی به حساب می‌آمدند. گونه‌ای دیگر از مکان‌های اجاره‌ای برای اقامت طولانی‌تر افراد طراحی شده‌اند.

تبریز نیز به دلیل اماکن گردشگری متعدد، دارای مراکز اقامتی گوناگونی است.

هتل پنج ستاره لاله پارک

هتل پنج ستاره لاله پارک یا همان هتل کایا دارای ۲۲۰ اتاق، هفت سالن کنفرانس، تالار مجلل به مساحت بیش از یک هزار متر مربع بدون ستون، مرکز ورزشی - رفاهی و استخر سرپوشیده، بی شک اولین انتخاب میهمانان عزیز تبریز و جامعه‌ی تجارت و صنعت این شهر است.

رستوران اصلی هتل با لذیذترین غذاهای ایرانی و بین المللی و مرکز خرید "لاله پارک" در همسایگی هتل مشتمل بر ۱۲۶ فروشگاه از میان برترین برندهای ایرانی و بین المللی صمیمانه در انتظار ارائه ی تجربه‌ای خاطره انگیز به میهمانان عزیز هتل است.

آدرس:، تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، هتل لاله پارک

هتل پنج ستاره پارس

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی در ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۸۰ در بام شهر زیبای تبریز به بهره برداری رسید. برج اصلی هتل با نمای زیبای شیشه‌ای در ۱۷ طبقه بنا و دارای ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی مدرن و مجهز به امکانات رفاهی مناسب است.

این مجموعه در عین دور بودن از هیاهوی شهر و داشتن محیطی آرام و دلنشین با مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری همچون پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه و پارک آبی هلیا فاصله چندانی ندارد. هتل ائل گلی تبریز با امکانات و خدمات ویژه با کادری مجرب در فضایی دلپذیر، اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند است.

آدرس: تبریز، ائل گلی

هتل پنج ستاره شهریار

هتل پنج ستاره شهریار در ابتدای بلوار شهید باکری (ائل گلی) یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر زیبای تبریز واقع شده است.

این هتل با امکانات و تجهیزات مدرن در ۱۰ طبقه و با ۲۰۲ باب اتاق و سوئیت لوکس در تابستان سال ۱۳۸۶ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت.

موقعیت مکانی مناسب هتل شهریار موجب دسترسی آسان به اماکن دیدنی و مراکز خرید شهر همچون بازار سنتی تبریز و گردشگاه ائل گلی شده است.

آدرس: تبریز، راهنمایی، ابتدای جاده ائل گلی

هتل پنج ستاره صخره‌ای کندوان

هتل پنج ستاره بین المللی صخره‌ای لاله در روستای زیبا و تاریخی کندوان در ۶۰ کیلومتری شهر تبریز واقع شده است.

هتل لاله از نخستین "هتل بوتیک" های کشور است و سومین هتل صخره‌ای دنیا نیز محسوب می‌شود. این مجموعه با واحدهای صخره‌ای و کله‌قندی و چشم‌اندازی بی نظیر، گردشگران را ترغیب به مسافرت به این نقطه خوش آب و هوا و اقامت در دامنه یکی از زیباترین رشته کوه‌های کشور می‌کند.

این هتل با ۴۰ کرانه (اتاق سنگی طبیعی) و داشتن تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره، تجربه زندگی غارنشینی و فضای آرام آن را برای میهمانان و گردشگران عزیز امکان‌پذیر می‌نماید.

آدرس: اسکو، روستای صخره‌ای کندوان

مجتمع بوم‌گردی ائل‌گلی

ائل گلی یا شاه گلی باغی در شهر تبریز است که به دلیل قدمت و زیبایی‌اش یکی از نمادهای اصلی این شهر نیز به حساب می‌آید و از مهمترین گردشگاه‌های تبریز می‌باشد. مجتمع گردشگری - جهانگردی تبریز واقع در مجموعه ائل گلی در سال ۱۳۴۲ شروع به فعالیت نموده و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۷ صورت گرفته است.

این مجموعه شامل پنج باب سوئیت در سکوی پنج و ۴۰ چادر (اقامت فصلی) به صورت کمپین مستقر در سکوهای مشرف به استخر طبیعی می‌باشد. هتل جهانگردی تبریز از هتل‌های با سابقه گروه هتل‌های جهانگردی بوده که با فضایی آرامش‌بخش اقامتی دلنشین را برای میهمانان خود فراهم کرده است.

هتل رویال پلاس

هتل چهاره ستاره رویال پالاس تبریز در سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار گرفت. از مزایای اقامت در این مجموعه می‌توان به دسترسی مناسب به ایستگاه اتوبوس و مترو میدان امام رضا (گلشهر)، بیمارستان رازی، بیمارستان شهدا، مراکز خرید سوغات، بوستان و عمارت ائل گلی و همچنین موزه تاریخ طبیعی تبریز، پارک باغلار باغی، مسجد پل سنگی، خانه پروین اعتصامی، موزه قاجار و خانه امیر نظام گروسی، مقبره الشعرا و خانه نیکدل اشاره کرد.

هتل رویال پالاس تبریز با امکانات رفاهی مناسب و پرسنل آموزش دیده آماده ارائه خدمات به میهمانان شهر زیبای تبریز است.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی

هتل گسترش تبریز

هتل چهار ستاره و بین‌المللی گسترش در بین هتل‌های شهر تبریز به‌شمار می‌رود. این هتل با قدمتی ۵۰ ساله، دارای ۱۵۰ اتاق و سوئیت در ۱۳ طبقه است که در سال ۱۳۹۵ هم بازسازی شده‌اند.

چندین رستوران در هتل گسترش تبریز قرار دارند که غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می‌کنند. چشم‌انداز فوق‌العاده از شهر تبریز به جذابیت‌های هتل افزوده است؛ تمام شهر، با زیبایی خاص خودش در روز و شب، زیر پایتان قرار دارد.

از امکانات ورزشی هتل می‌توان به استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، اسپا، و سالن بدنسازی اشاره کرد. اتاق‌های تمیز و دنج هتل گسترش، اقامت راحتی را در تبریز برایتان رقم می‌زنند. هتل در یکی از بهترین نقاط تبریز واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی خوب، به بسیاری از مراکز تجاری، بیمارستان‌ها، اداره‌ها، و اماکن دیدنی تبریز دسترسی آسانی دارید.

آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز یکی از هتل‌های چهار ستاره بزرگ و معروف شهر تبریز است که در مرکز این شهر بزرگ و زیبا و در نزدیکی جاذبه‌های مختلف آن قرار گرفته است.

این هتل پنج طبقه در سال ۱۳۵۱ ساخته شد اما یک بار در سال ۱۳۸۴ و بار دیگر در سال ۱۳۹۵ برای آخرین بار، مجدداً مورد بازسازی قرار گرفت. معماری هتل بین المللی تبریز اصیل، منحصر به فرد و تلفیقی از سنت و مدرنیته است و فضای داخلی آن، حس امنیت و راحتی را در مسافران به وجود می‌آورد.

هتل بین المللی تبریز ۱۳۲ باب اتاق ۱ تا ۲ نفره با ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر مهمان دارد که در آنها، امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین دو دستگاه سوئیت مجهز یک خوابه در متراژهای استاندارد روز نیز در هتل بین المللی تبریز برای رزرو موجود است.

آدرس: تبریز، فلکه دانشگاه تبریز

هتل بوم‌گردی بوتیک عمارت سرخه‌ای

بوتیک هتل چهار ستاره عمارت میرزا مهدی فراش باشی یا عمارت سرخه ای تبریز در یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین مناطق شهر، محله سرخاب واقع شده است.

ساختمان بنا متعلق به خانه تاریخی فراش باشی داماد مظفرالدین شاه قاجار بوده که پس از خریداری در سال ۱۳۹۲ عملیات بازسازی آن آغاز و در سال ۱۴۰۲ به پایان رسید.

از امتیازات این مجموعه دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن تاریخی _ فرهنگی مانند مقبره الشعرا، موزه قاجار و دیگر دیدنی‌های شهر زیبای تبریز است.

آدرس: تبریز، خیابان ثقه الاسلام، روبروی امامزاده سید حمزه، کوچه بهروزیه، نبش کوچه بافته چی

هتل آزادی تبریز

هتل چهار ستاره آزادی تبریز واقع در چهارراه معروف شریعتی در مرداد ماه سال ۱۳۹۷ مورد بهره برداری قرار گرفت. ساختمان تازه تأسیس هتل در چهار طبقه بنا و دارای ۴۳ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات رفاهی مناسب است.

از مزایای این مجموعه می‌توان به نزدیکی آن به موزه‌های آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار ثبت شده جهانی تبریز، میدان ساعت، برج یانقین و مسیر اتوبوس‌های BRT برای دسترسی آسان به شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقاط شهر و دسترسی مناسب به روستای کندوان اشاره کرد.‌

آدرس: تبریز، چهارراه شریعتی

کد خبر 739210

دیگر خبرها

  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • شب یا صبح؛ بهترین زمان برای وزن‌کردن چه وقتی است؟/ ۵ دستور برای رفتن روی ترازو
  • ۱۰ مرکز اقامتی مهم تبریز را بیشتر بشناسیم + آدرس
  • «باغ تیتو» لکه‌ای سبز در دل کویر
  • ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • هزینه‌های سفر به هند شامل چه مواردی است؟
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • دوره‌ تیره و تار بانک مرکزی آمریکا