Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:21:10 GMT

رئال زخم‌خورده، همه نگاه‌ها به داوری جدال بزرگ

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۴۹۲۵

رئال زخم‌خورده، همه نگاه‌ها به داوری جدال بزرگ

رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان سویاست؛ جدالی بزرگ بین تیم اول و سوم جدول لالیگا.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا امشب میزبان سویا تیم سوم جدول خواهد بود. دو تیم شش ماه پیش یعنی 9 می در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم رفتند و در نهایت همه چیز جنجالی شد.

به فاصله سه هفته تا پایان فصل، رئال این شانس را داشت تا با برتری بر سویا به صدر لالیگا برود و مدعی اول قهرمانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیکو در نوکمپ برابر بارسا متوقف شده بود و رئال در صورت پیروزی با این تیم هم امتیاز می شد اما به دلیل برتری در بازی های رودررو به صدر می رفت.

 

 

 

 

در نیمه اول ابتدا کریم بنزما رئال را پیش انداخت ولی این گل را وی ای آر رد کرد. هواداران رئال در شبکه های اجتماعی روی این موضوع واکنشی منفی نشان دادند و ادعا می کردند که خط کشی آفساید درست نبوده و گل بنزما درست بوده است اما جنجال اصلی مربوط به نیمه دوم بود.

 

 

 

 

در حالی که بازی 1-1 بود و به ده دقیقه پایانی رسیده بودیم، روی ارسال ضربه کرنر سویا، توپ به دست ادر میلیتائو برخورد کرد ولی داور پنالتی تشخیص نداد. در برگشت همان توپ، کریم بنزما درون محوطه جریمه سویا سرنگون شد و داور در سوت خود دمید.

در حالی که همه منتظر پنالتی رئال بودند، هرناندز هرناندز داور وی ای آر از داور وسط درخواست بازبینی صحنه را کرد. به فاصله چند دقیقه ورق برگشت و داور پنالتی را به سویا داد تا رئال 1-2 عقب بیفتد. رئال در ثانیه های پایانی توانست کار را مساوی کند ولی همان دو امتیاز از دست رفته باعث شد قهرمانی از کف برود.

 

 

 

 

 

 

هرناندز هرناندز داور وی ای آر چند هفته پیشتر در دربی مادرید، برخورد مشابه توپ به دست فلیپه مدافع اتلتیکو را حتی با بازبینی صحنه پنالتی تشخیص نداده بود تا حواشی و جنجال های زیادی را موجب شود.

 

 

 

 

شب گذشته در بازی بارسا برابر ویارئال نیز برخورد توپ به دست پیکه را داور و وی ای آر پنالتی تشخیص ندادند و این قضیه بازتاب زیادی داشته است. رئال هنوز زخم بازی قبلی برابر سویا را بر تن خود حس می کند و حال باید دید جدال امشب نیز جنجالی خواهد شا یا خیر.

 

سویا رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • قهرمانان غیرمنتظره: چه کسی باور می‌کرد!
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد