Web Analytics Made Easy - Statcounter

با موافقت وزیر نفت، فرایند جذب فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت از روز شنبه آینده، ۱۳ آذرماه آغاز می شود.

مهدی علی‌مددی - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: پیرو موافقت مورخ چهارم آبان ماه، جواد اوجی، وزیر نفت و تصمیم ۱۶ آبان ۱۴۰۰ شورای مدیران توسعه منابع انسانی صنعت نفت، به منظور مساعدت به تمامی دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت اعم از مردودین، غایبین و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری ثبت شده است، فرایند جذب ۱۴۹۴ نفر از این دانش آموختگان از روز شنبه آینده ۱۳ آذرماه، با انجام مصاحبه فنی- تخصصی و روان‌شناختی مرتبط با شغل آغاز خواهد شد.

علی‌مددی تصریح کرد: فهرست اسامی دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت برای انجام مصاحبه به شرکت ملی نفت ایران ابلاغ شده است و مطابق برنامه ریزی انجام شده و براساس جداول زمان بندی، این فرآیند از روز شنبه ۱۳ آذرماه امسال، آغاز می شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت یادآور شد: به این ترتیب؛ با پیگیری وزیر نفت و برگزاری جلسات متعدد و یک اقدام جهادی، گره ۶ ساله جذب و استخدام این دسته از دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که در سالهای گذشته به دلیل بلاتکلیفی سبب نارضایتی و تجمع مکرر این دانش آموختگان شده بود، باز شده و براساس روال تعیین شده طبق دستورالعمل و ضوابط مربوط به استخدام فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، این عده جذب صنعت نفت می شوند.

به گزارش ایسنا، بلاتکلیفی دانش آموختگان گروه الف دانشگاه صنعت نفت پس از فارغ التحصیلی و جلوگیری از جذب آنان در وزارت نفت و شرکت‌های تابعه باعث اعتراض گسترده این دانشجویان و تجمعات آنان در سالهای اخیر شده بود که بی توجهی مسئولان وقت به درخواست‌های آنان، سبب مهاجرت عده بسیاری از این دانش آموختگان به خارج از کشور شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی گروه الف دانشگاه صنعت نفت دانش آموختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک مدیر سابق ۸۶ ساله در جنوب چین پس از ۶۰ سال دوری با اولین عشق خود، که اکنون ۸۱ ساله است، ازدواج کرد.

به گزارش فرارو، این ویدئوی بحث‌برانگیز در ۱۴ آوریل در شهر یایانگ در استان هونان فیلمبرداری شده است.

ژو گویلین، مدیر سابق دبیرستان گائوپینگ در یایانگ، با اولین عشق خود از دوران تحصیل در دانشگاه پکن، خانم یانگ ژیوگی ازدواج کرد.

محل برگزاری عروسی پر از هیجان بود، با یک فرش قرمز طولانی که در آن زوج سالخورده دست در دست هم راه می‌رفتند و در محاصره دانش آموزانی که پرچم‌ها را تکان می‌دادند و گروه‌های نمایش محلی که به فضای جشن کمک می‌کردند.

این زوج در ابتدا در روز‌های اولیه جمهوری خلق چین زمانی که هر دو دانشجوی دانشگاه پکن بودند با هم آشنا شدند و دوستی و عشق عمیقی نسبت به یکدیگر داشتند. با این حال، به دلیل شرایط تاریخی و رویداد‌های مختلف زندگی، آن‌ها راه خود را برای دنبال کردن مشاغل در مکان‌های مختلف جدا کردند و رویای ازدواج آن‌ها محقق نشد.

با وجود ساختن خانواده‌های جداگانه و لذت بردن از زندگی در محاصره فرزندان و نوه‌ها، مرگ همسران عشق دیرینه آن‌ها را دوباره زنده کرد.

اکنون در سال‌های گرگ و میش زندگی آنها، ازدواج آن‌ها از صمیم قلب مورد حمایت خانواده و دوستانشان قرار گرفته است. ۶۰ سال پس از اولین برخورد، فارغ التحصیلان دانشگاه پکن عشق خود را در مقابل عزیزان اعلام کردند و سرانجام ازدواج کردند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • پیوند رباتیک دانشگاه و صنعت/ رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ
  • بیکاری فارغ التحصیلان مازندران بالاتر از میانگین کشور
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می‌شوند
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی