Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در مذاکرات وین با بیان اینکه "رویکردها در وین مثبت است" تاکید کرد که برای تکمیل موفقیت آمیز این مذاکرات باید تمام تلاش‌ها را به کار گرفت.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی در وین در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک اظهار داشت: باید تمام تلاش‌ها برای به نتیجه رساندن مذاکرات بر سر احیای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به کار گرفته شود، چراکه هنوز فرصت این کار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نگرش ها در وین مثبت است، به گونه ای که لازم است تمام تلاش ها برای تکمیل  موفقیت آمیز مذاکرات به کار گرفته شود زیرا جایگزین آن، (یک اتفاق) بد و بدتر خواهد بود. هنوز فرصت دست یافتن به توافق باقی است.

این دیپلمات ارشد روس همچنین گفت که مشتاق است ببیند ایرانی ها چه چیزی بر سر میز مذاکره آورده اند.

به گزارس ایسنا، دور هفتم مذاکرات ایران و ١+٤ با هدف رفع تحریم های ظالمانه علیه کشورمان و احیای برجام قرار است روز دوشنبه (فردا) با حضور طرف های مذاکره کننده در وین، پایتخت اتریش برگزار شود.

علی باقری مذاکره کننده ارشد کشورمان که اکنون در وین به سر می برد پیش از ترک کشور برای شرکت در این مذاکرات تاکید کرد که لغو تمامی تحریم‌های مرتبط با برجام، از جمله تحریم‌های اعمال شده در چارچوب کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شرط لازم برای موفقیت در مذاکرات است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مذاكرات وين مذاکره برای لغو تحریم ها میخائیل اولیانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه درباره امنیت بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به اظهارنظر پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از BFMTV، امانوئل مکرون گفت: درست است، همیشه یک عنصر ریسک وجود دارد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا خطرات امنیتی را به حداقل برسانیم. فکر می‌کنم می‌توانم به شما بگویم که برای میزبانی بازی‌ها آماده خواهیم بود.

رئیس جمهور فرانسه همچنین خاطرنشان کرد: ما همچنین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای مراسم و رویدادهای بازی‌های المپیک و پارالمپیک آماده شویم. این کار جدی سرویس‌های اطلاعاتی، پلیس و ارتش ماست.

بازی‌های المپیک 2024 در پاریس از 26 جولای (5 مرداد) به مدت یک ماه برگزار می‌شود.

تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • اسرائیل هیات مذاکره کننده خود را از قطر فراخواند
  • واکنش قطر به خبر ترک میز مذاکره توسط هیات اسرائیلی