Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در همایش "شکوه هجرت" از جهادگران برتر استان تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این همایش با بیان اینکه دشمن بر روی فعالیتهای جهادی و پایگاههای بسیج حساس است تا در بخشهای مختلف آنها نفوذ کند بنابراین باید هوشیار باشیم گفت: بایددر همه فعالیت‌ها معنویت و اخلاق مدنظر باشد و رفتار انسانی و نیکو اولویت کار گروه های جهادی است که باید مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار قاسمی با تأکید براهمیت نظارت برگروه‌های جهادی و بسیجی برای جلوگیری از خطر نفوذ و انحراف،گفت: در دوران دفاع مقدس هم دشمن تحت عنوان منافقان و ستون پنجم با نفوذ در پی منحرف کردن معنویت و اخلاص جبهه بود و امروز نیز شاهد گسترش مکتب های انحرافی هستیم.

بیننده گزیده ای از این همایش باشید:

66 جهادگر برتر در استان خراسان جنوبی تجلیل شدند28 هزار و 400 جهادگر به مردم استان خراسان جنوبی خدمت می‌کنندفرمانده سپاه استان خراسان جنوبی: مراقب نفوذ دشمن در بین گروه‌های جهادی باشیم

انتهای پیام/254

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس

دبیر قرارگاه جهادی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با اشاره بهره‌مندی هزار دانش آموز کم‌برخوردار این شهرستان از کلاس‌های آموزشی رایگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در این منطقه فعالیت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی قره‌جانلو پنجشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی فعال و جهادیاوران بسیج دانشجویی گنبدکاووس اظهارکرد: قرارگاه جهادی دانشجویی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال، شامل دانشجویان و ادوار دانشگاه‌های گنبدکاووس در سال ۱۴۰۲ در ۲۰ منطقه محروم این شهرستان حضور داشتند.
وی ادامه داد: فعالیت‌هایی اجرایی در محور‌های اجتماعی، آموزشی و تربیتی، فرهنگی و هنری، رسانه و مطالبه‌گری، عمرانی، بهداشت و درمان و پشتیبانی انجام شده است.
قره‌جانلو تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجو در چهار نوبت سال گذشته با عناوین، عهد خدمت تابستان، پویش جهادی لبخند ایران، عهد خدمت زمستان و ویژه برنامه کوچه‌های کریمانه در نوروز ۱۴۰۳، فعالیت‌های مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم پرداختند.
دبیر قرارگاه جهادی شهیدتولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: آموزش، توانمندسازی، هدایت، نظارت و پشتیبانی گروه‌های جهادی به صورت مداوم و توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امیدآفرینی و وحدت در میان مردم روستا و حاشیه شهر و مهم‌تر تربیت دانشجوی دغدغه‌مند که آینده کشور در دست وی است، از جمله مهم‌ترین اهداف قرارگاه است.
قره جانلو ادامه داد: آموزش بیش از یک‌هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های سنی مختلف براساس نیاز و علاقمندی شناسایی شده و برگزاری ۶۰ کلاس درس، از جمله فعالیت‌های کارگروه آموزشی و تربیتی گروه‌های جهادی است.
وی گفت: حضور پزشکان در مناطق محروم و ویزیت رایگان، هماهنگی جهت حضور روانشناس و شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج و معرفی آن‌ها به بیمارستان‌ها برای درمان، فعالیت کارگروه بهداشت و درمان گروه‌های جهادی گنبدکاووس است

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • قدردانی از فعالان و برترین‌ های حوزه گندم، آرد و نان در گلستان
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • واکنش دانش آموزان بشرویه به عملیات وعده صادق سپاه علیه مواضع اسرائیل+ تصاویر
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای نیروگاه «دیمونا» هک شد
  • تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است