Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، طرح پژوهشی فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از طرح های نوآورانه منتخب نمایشگاه بین المللی فولاد 1400 برگزیده شد.

این طرح در خصوص افزایش راندمان تولید ورق‌های Api و آلیاژی است که از از میان تعداد زیادی طرح نوآورانه انتخاب شده است.

بیست و سومین دوره سمپوزیوم و نمایشگاه سالانه فولاد 1400 از 23 تا 25 آذر سال جاری به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای تامین نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ورق های فولادی ساخت مخازن تحت فشار را تولید می‌کند.

امروز نیاز به توسعه پژوهش در صنعت فولاد یک ضرورت انکارناپذیر است و کشورهای پیشرفته در حوزه صنعت فولاد، در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: راندمان تولید ورق های آلیاژی و API فولاد اکسین خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم ۵ برد، ۶ تساوی و ۱۳ شکست ثبت کرده‌ و در حال حاضر با تنها پنج امتیاز فاصله با قعر جدول رده‌بندی در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته‌ و عبدالله ویسی که چهارمین سرمربی فولاد در طول این فصل محسوب می‌شود، شش هفته فرصت دارد تا این تیم را از سقوط نجات بدهد.

ویسی روز گذشته در گفتگویی در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت بازیکنان فولاد به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند، گفت: شما وقتی تیمت بد بازی کرده و آن بالا نشسته‌ای و می‌نویسی، قلمت می‌لرزد، چون استرس داری. استرسی که در مغز و عضله و ساق این بچه‌هاست، باید بیرون بیاید. آن کالبدشکافی و روانشناسی را کنار بگذاریم، تیم یک برد و یک گل می‌خواهد.

او ادامه داد: فولاد اگر یک گل جلو بیفتد، اتفاق بدی رخ نمی‌دهد. ما ۱-۰ عقب افتادیم و جلو افتادیم اما جایی که باید حفظ می‌کردیم، انقدر استرس داشتند که آخر بازی گل خوردیم و همه چیز به هم خورد. اگر آن برد را می‌آوردیم، امروز با خیال راحت ناهار می‌رفتیم. اما من ایستاده به شما قول شرف می‌دهم که تمام وجودم را برای تیم می‌گذارم، سید سیروس کمک بخواهد نوکرش هستم، فراز کمک بخواهد نوکرش هستم تا تیم‌هایمان بمانند و بعدا دعوا کنیم. فعلا استرس باعث این اتفاقات می‌شود.

سرمربی فولاد همچنین در واکنش به اینکه بهتر است کادرفنی فولاد از نقطه نظرات خبرنگاران استفاده کند، گفت: نظرات شما به عنوان رسانه و مطبوعات بسیار قابل احترام است، ولی همین الان از ۱۵-۱۶ نفر سوال کنم که یک ارنج برای فولاد بدهید، هر کسی یک نظر دارد. اینکه به ما بگویند با توجه به شرایط آب و هوایی، فوتبالی، جغرافیایی خوزستان، بازیکن گرجستانی به درد اینجا می‌خورد یا برزیلی قابل احترام است. این به ما کمک می‌کند و مشخص هم هست که شما دلتان می‌سوزد. اما یک نفر می‌پرسد چرا ویسی را آوردید؟ ویسی که در فلان تیم فلان بود. این یعنی آن شخص بیماربازی درمی‌آورد تا تیم را به حاشیه ببرد.

وی افزود: مدیر به سابقه منِ مربی را نگاه می‌کند و نظر بزرگان را می‌پرسد و بعد وارد عمل می‌شود. البته گاهی هم شاید از بالا بگویند فلان مربی باشد. ما باید رزومه مربی را نگاه کنیم و اینجا بیاوریم تا اعتبار استان به هم نخورد و در یارگیری هم به او کمک کنیم. باید بدانیم از مربی چه می‌خواهیم و فلسفه باشگاه چیست؟ آیا می‌خواهیم تیم بماند یا آسیایی شود یا میانه جدول باشد یا قهرمان باشد؟ الان بارسلونا گفته ما می‌خواهیم جوانگرایی کنیم و حالا هم به چند جوان ۱۶-۱۷ ساله بازی می‌دهد و کسی هم ایراد نمی‌گیرد، اما اگر می‌گفتند پول داریم و برو بخر و بیاور و مثل رئال باش، با باخت ۲-۱ دیوانه‌شان می‌کردند.

ویسی تاکید کرد: شما هم با مردم روراست باشید و بگویید می‌خواهیم جوانگرایی کنیم و از بچه‌های خوزستان استفاده کنیم. الان ۱۱ بازیکن پایه در تیم ملی داریم. مردم بگویند اگر قرار است برای نیفتادن بجنگیم، با بچه‌های خوزستان بجنگیم تا سال بعد خوزستان در تیم ملی بازیکن داشته باشد. یک سالی خوزستان ۹ بازیکن ملی‌پوش داشت و تمرین فولاد تعطیل می‌شد اما الان بازیکن ملی‌پوش نداریم. پس اگر قرار است کاری کنیم، مردم تحمل کنند تا آقای ایکس سه سال سرمربی تیم باشد، اگر تیم افتاد، برود پی کارش دارد اما می‌توانیم تیم را نگه می‌داریم و بعد ۹ بازیکن ملی‌پوش تحویل بدهیم.

دیگر خبرها

  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • رکورد شکنی تولید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی