Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:49:25 GMT

«پسر» برگزیده جشنواره بلاروسی شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۵۵۸۰

«پسر» برگزیده جشنواره بلاروسی شد

فیلم سینمایی «پسر» در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم «لیستاپاد» بلاروس موفق به کسب جایزه بهترین فیلم بخش سینمای جوان شد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «پسر» به کارگردانی نوشین معراجی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی سینمای جوان جشنواره فیلم مینسک معروف به لیستاپاد، جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مینسک از ۲۰ تا ۲۶ نوامبر (از ۲۹ آبان تا ۵ آذرماه) در بلاروس برگزار شد.

فیلم «پسر» پیش از این، در بخش مسابقه اصلی جشنواره مسکو، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم انجمن منتقدین روسیه و بهترین بازیگر مرد شده و در بخش آینده روشن جشنواره روتردام و وایادولید اسپانیا نیز به نمایش درآمده است.  

پخش بین‌المللی فیلم «پسر» توسط شرکت پرشیا فیلم با مدیریت علی قاسمی است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: 
بازیگران: سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی، اتابک نادری، آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی، مدیر فیلمبرداری: علی شورورزی، صدا بردار: امین جعفری، صداگذار: سامان شهامت، تدوین: رامین نجفی، آهنگساز: آرمان معراجی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: نگار نقوی، مدیر تولید: فرید آجرلو، طراح گریم: الهام اطیابی، طراح صحنه: ثنا نوروز بیگی، تصحیح رنگ و نور: علیرضا هدایی، منشی صحنه: معصومه محمدخانی، اجرای گریم: سمیرا کحالی، عکاس: سمیه شوقیان، طراح پوستر: حسین زارعی، مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی پسر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، فیلم «ایستاده با گرگ» به تهیه‌کنندگی سعید نبی، کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی در سومین حضور بین‌المللی خود و پس از نامزدی دریافت نشان پاندای طلایی چین و خورشید طلایی اسپانیا، نامزد دریافت جایزه جشنواره محیط زیستی آسیا در سال ۲۰۲۴ در دهلی نو هند شد.

فیلم «ایستاده با گرگ» مستندی محیط زیستی ـ اجتماعی است که در شبکه یک سیما در قالب مجموعه مستند «تنهایی» تولید و به پخش رسید.

جشنواره بین المللی CMS VATAVARAN در ماه ژوئن امسال در دهلی نو در هند برگزار می‌شود که از آن به عنوان جشنواره تخصصی محیط زیستی آسیا یاد می‌شود.

رویکرد دوازدهمین دوره این جشنواره نسبت به انتخاب و نمایش فیلم‌ها در سینماهای دهلی نو در هند، توسعه پایدار با پنجره‌ای برای کاوش در طبیعت است و با این رویکرد بهترین فیلم‌ها و مستندهای منتخب محیط زیستی در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.  

این جشنواره داستان‌های طبیعت از سراسر جهان و داستان‌هایی در مورد چالش‌های حیاتی زیست‌محیطی و توسعه‌ای که دنیا امروزه با آن‌ها مواجه است را برگزیده و انتخاب می‌کند.

این جشنواره در دسته‌بندی‌های حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از حیات وحش، تغییر اقلیم، سازگاری و کاهش معیشت و فناوری‌های پایدار جوایز خود را اهدا می‌کند.

اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما عرضه بین‌المللی این مستند را برعهده دارد.

مستند دراماتیک «ایستاده با گرگ» داستان حقیقی و واقعی زندگی هادی جلالی محیط بانی است که بیش از ۹۹ ساچمه از سمت شکارچیان به او شلیک شده و بسیاری از این ساچمه‌های سربی که به بدنش اصابت کرده همچنان در بدنش ماندگار است. او که از دست رئیس جمهوری وقت نشان لیاقت فداکاری دریافت کرده در روستا و شهرش بسیار غریب است ... .

این فیلم مستند را سعید نبی و مریم خدیوی بروجنی کارگردانی کرده، آرش زاهدی اصل تدوین، مهران فرد پور فیلمبرداری، حبیب الله محمدی صدابرداری و بهروز شهامت طراحی صدا و صداگذاری کرده اند.

دیگر خبرها

  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • اختصاص جایزه ۴ میلیارد تومانی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی برای طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد/ پیروزی «اوپنهایمر» کامل شد