Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس باهنر معتقد است پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است

یونس یاهنر بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی می گوید پرسپولیس امسال نیز بیشتر از سایر تیم ها برای قهرمانی شانس دارد.

به گزارش طرفداری، یونس باهنر که به مدت سه سال مدیر آکادمی تراکتور بود، در خصوص فعالیت اخیرش در سطح فوتبال استان آذربایجان شرقی به تسنیم گفت:

در حال حاضر معاون ورزشی و مدیر آکادمی صدرای تبریز هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه تازه تاسیس است و در تلاش هستیم که یک آکادمی در حد اروپا داشته باشیم.

باهنر که سال‌ها عضو تیم تراکتورسازی بود، در خصوص مشکلاتی که این تیم در ماه‌های اخیر با آن دست به گریبان بوده و حتی تراکتور را تا مرز انحلال نیز پیش برد، افزود:

تراکتور از زمانی که کاملاً به بخش خصوصی منتقل شد با مشکلاتی روبه‌رو بود. زنوزی خیلی تلاش کرد که از جیب خودش همه مسائل و مشکلات این تیم را حل کند و حتی غیر از فوتبال او یک مدیر کارآفرین هم بوده که به آذربایجان کمک زیادی کرده است، این نشان می‌دهد در مدیریت عملکرد خوبی دارد اما قضیه فوتبال خیلی متفاوت است و مدیریت در آن با سایر کارها تفاوت زیادی دارد.

باهنر افزود:

یکی از مشکلات اصلی این بود که وعده کهکشانی شدن خیلی زود به هواداران داده شد. این تیم می‌توانست قهرمان ایران و حتی آسیا شود، اما اینقدر زود نباید صحبت از کهکشانی شدن به میان می‌آمد. این تیم خیلی زود و بدون طی شدن روال لازم، شروع به جذب بازیکنان خوب و بزرگ کرد و مهره‌های کلیدی تیم ملی را به خدمت گرفت. اگر همه چیز آرام آرام پیش می‌رفت، من تضمین می‌کردم که در سال سومِ بعد از خصوصی شدن، تراکتور در مسیر قهرمانی قرار گرفته و در ادامه قهرمان آسیا هم می‌شد.

این بازیکن سابق با اشاره به مربیان زیادی که در این تیم جابه جا شدند، گفت:

مربیانی که آوردند شاید نتوانستند در ایران کار کنند. این یک مسئله مهم است که کسانی در فوتبال ما به خدمت گرفته شوند که بتوانند خودشان را با شرایط کشورمان وفق دهند. تراکتور مربیان مطرحی آورد اما آشنایی درستی از کار کردن در ایران نداشتند. زنوزی واقعا دلسوز فوتبال آذربایجان است، اما کمی در برنامه‌ها اشتباهاتی وجود داشت. تراکتور را خیلی دوست دارم، نسبت به این تیم تعصب دارم، 8 سال درآن بازی کرده‌ام و دوره‌ای هم مدیر آکادمی‌اش بودم. امیدوارم امسال بتواند سهمیه بگیرد و رفته رفته به آرامش برسد.

باهنر تاکید کرد:

نمی‌خواهم بگویم تراکتور از وقتی زیر نظر بخش خصوصی قرار گرفت، مشکلات به وجود آمد، فکر می‌کنم بعد از این انتقال، بهتر بود دولت در سال‌های اول همچنان کمک می‌کرد. کار کردن بخش خصوصی در فوتبال سخت است. حداقل سازمان لیگ و فدراسیون می‌توانند در این راه به تیم های خصوصی تا حدودی کمک کنند و در حد توانشان امکانات بدهند.

باهنر که به مدت 4 سال نیز یکی از مدافعان پرسپولیس بود، درخصوص وضعیت این تیم در لیگ بیست و یکم گفت:

پرسپولیس رفته رفته بهتر می‌شود. با وجود یک باخت و دو تساوی همچنان این شانس را برای این تیم قائل هستم که بتوانند به ششمین قهرمانی متوالی‌شان برسند. پرسپولیس مشکل مدیریتی دارد، متاسفانه مدیران عامل زیاد در پرسپولیس و استقلال دوام ندارند و این مسئله هر دو تیم را به شدت دچار حاشیه و مشکل می‌کند. اگر مشکل مدیریتی حل شود، پرسپولیس به آرامش می‌رسد، گل محمدی و همکارانش مربیان درجه یک آسیا هستند. فکر می‌کنم شانس پرسپولیس در این فصل هم برای قهرمانی بیشتر از همه تیم‌هاست.

این پیشکسوت فوتبال گفت:

در لیگ امسال سپاهان، گل گهر و استقلال هم شانس قهرمانی دارند، قلعه نویی تیم خوب درست کرده و همینطور نویدکیا. استقلال هم همیشه مدعی است، ولی با همین روال من باز هم شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر از بقیه می‌دانم.

اخبار داغ 

عکس ساپورت شیشه ای ماهور الوند در خیابان پاتریس اورا بردن توپ طلا را به لیونل مسی تبریک گفت! انتشار ترکیب استقلال 27 ساعت قبل از بازی؛ لو رفت یا گمانه زنی است؟ دیمیتار برباتوف: رانگنیک هیچ گاه هدایت تیم های بزرگ را به عهده نداشته است یحیی گل‌ محمدی: نه کارگزار داریم و نه اسپانسر، چرا این مشکلات فقط برای پرسپولیس است؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

از نگاه پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تیم تحت هدایت اسمار لوس ویرا شانس اول دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است. - اخبار ورزشی -

 محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس برابر ملوان و برخی انتقادها که از عملکرد فنی پرسپولیس در این بازی صورت گرفت، اظهار داشت: بچه‌ها در این بازی تلاش خودشان را انجام دادند و مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد. نباید فراموش کرد که ملوان جزو تیم‌های پرقدرت و باکیفیت لیگ امسال است و مهدی تارتار تیم بسیار خوبی را تشکیل داده است. این یکی از بازی‌های سختی پرسپولیس بود که خوشبختانه با گرفتن سه امتیاز همراه شد. گاهی اوقات ممکن است یک تیم با چالش مواجه شود و جریان بازی طبق خواسته‌اش جلو نرود، ولی مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را کسب کرد.

استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند

 

وی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار در پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار بود در آن مقطع یک مربی جدید بیاید قطعاً نیاز به زمان داشت و ممکن بود پرسپولیس آسیب ببیند. به نظر من انتخاب اوسمار بهترین تصمیم بود، چون او روی تیم شناخت داشت و شما می‌بینید که پرسپولیس بعد از انتخاب این مربی نتایج خوبی گرفته و فوتبالی تهاجمی را به نمایش می‌گذارد. بازیکنان هم ارتباط خوبی با این مربی دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد رقابت فشرده این تیم با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیز خاطر نشان کرد: پرسپولیس فصل قبل هم با چنین وضعیتی مواجه بود و در حالی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این تیم قهرمان شود توانست کار بزرگی را انجام دهد. پرسپولیس تیم روزهای سخت است و من معتقدم که امسال هم شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس راجع به مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال علیه سرخپوشان گفت: این مسائل برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد. بازیکنان پرسپولیس توجهی به این مسائل نمی‌کنند و کارشان را در زمین انجام می‌دهند. آنها می‌دانند که باید در زمین مسابقه حرف‌شان را بزنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • خداحافظی پاکو خمز با تراکتوری‌ها؛ گزارش تصویری
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است