Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‎های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژه‎ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، حسین شیوا، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با سفر به منطقه عملیاتی عسلویه و بازدید از کشتی‎های این منطقه، پای صحبت‎های دریانوردان ناوگان حمل نفت و فرآورده‌های نفتی کشور نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست‎های چند ساعته، دریانوردان ناوگان، مشکلات و مسائل جاری خود را به صورت بی‎واسطه با مدیرعامل شرکت ملی نفتکش در میان گذاشتند. پس از طرح مشکلات از سوی دریانوردان، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران به مدیریت‎های مختلف این شرکت دستور داد تا راهکارهای عملی برای حل این مشکلات را جهت طرح در کمیته ویژه‎ای که بدین منظور تشکیل خواهد شد، ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران با بیان اینکه ارتقای وضعیت نیروی انسانی شرکت، یکی از مهمترین اولویت‎های کاری تیم مدیریتی جدید محسوب می‎شود، بیان کرد: از همان ابتدای حضور در شرکت ملی نفتکش ایران، بنا را بر این گذاشتم که به صورت متناوب و در دوره‎های زمانی مختلف، با حضور در میان دریانوردان ناوگان به صورت مستقیم و بی‎واسطه با آنان به گفت‎وگو بنشینم و در این راستا در سومین هفته کاری خود در جمع صمیمانه شما حاضر شدم.

وی افزود: این روند و دیدار با دریانوردان ناوگان، به صورت منظم ادامه خواهد یافت.

شیوا، حفظ و ارتقای کرامت انسانی پرسنل را خط قرمز خود عنوان نموده و گفت: کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان ابعاد مختلفی دارد؛ از بهبود تعامل مدیریت با دریانوردان گرفته تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل ستادی با این عزیزان و همچنین بهبود رفاهیات و تسهیلات مختلف، همگی در زمره اولویت‎های ارتقای کرامت انسانی پرسنل و دریانوردان محسوب می‎شود.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران توجه به ابعاد مختلف زندگی دریانوردان و خانواده‎های آنان را از دیگر عناصر لازم بهبود کرامت انسانی پرسنل عنوان نمود.

وی با بیان اینکه برندینگ و تعالی سازمان باید در زمره اهداف و اولویت‎های همه پرسنل شرکت باشد، ادامه داد: برند NITC به عنوان یکی از بزرگ‎ترین شرکت‎های کشتیرانی نفتی دنیا، باید احیا شده و هیچ گونه خدشه‎ای بر این برند قابل تحمل نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، توجه به خودباوری را گام مهمی در این مسیر دانست و افزود: تیم مدیریتی جدید وظیفه دارد که انگیزه پرسنل و دریانوردان را برای احیای برندینگ شرکت ملی نفتکش ایران بالا ببرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرات نفت ایران صادرات نفت ایران مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران دریانوردان ناوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق ۳۶۶ روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق 366 روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد.

محمد رئیسی گفت: در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، برق 445 روستا قطع شد، که در همان ساعات اولیه با تلاش تیم های عملیاتی این شرکت برق 217 روستا پایدار شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برق 366 روستا پایدار است، گفت: تداوم تلاش پرسنل صنعت برق جهت پایداری شبکه برق سایر روستاها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نبود راه دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده است.

رئیسی با اشاره به تداوم شرایط جوی در منطقه و افزایش خسارت به شبکه برق، بیان کرد: 272 پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، 12 دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از جمله حجم خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

وی افزود: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد