Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:16:38 GMT

پل فولاد اهواز مسدود شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۵۶۳۴

پل فولاد اهواز مسدود شد

گروه استان‌ها_ براساس اعلام شهرداری اهواز، پل ششم اهواز به جهت اجرای برخی از تعمیرات مسدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز ،  با توجه به مشکلات فنی و سازه‌ای پل فولاد اهواز(پل ششم)، جهت پیشگیری از خسارات جانی و مالی احتمالی و تشدید خطرات در اثر عبور و مرور خودروها از پل ششم، این پل از هفتم آذر ماه تا زمان تعمیر و مقاوم سازی آن مسدود گردیده و از تردد خودروها جلوگیری به‌عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، مسیر جایگزین برای تردد خودروهای سنگین، کمربندی شمال شرق و برای خودرو‌های سبک سایر پل‌های شهری تعیین شده است.

پشت‌پرده گرانی مرغ| گلایه اهوازی‌ها از گرانی مرغ گرم/ مردم به خرید مرغ یخی روی آورده‌اند + فیلم معاون وزیر نیرو در اهواز: ‌دولت منابع مالی جدیدی را برای اجرای پروژه‌های آبرسانی خوزستان تصویب کرد انتظار مردم و شورای شهر اهواز از شهردار انتخاب مدیرانی انقلابی، پاکدست و جهادی است

 همچنین پلیس راهور اهواز مکلف گردیده در صورت تردد خودروهای سنگین از سایر پل‌های اهواز، نسبت به اعمال قانون آن‌ها، مطابق با ضوابط اقدام نماید.

انتهای پیام/331/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • ترافیک در محور هراز سنگین است