Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی در گردهمایی اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد و گروه‌های مطالبه‌گری شهرستان قروه با اشاره به اینکه دشمنان از طریق جنگ سخت نتوانستند در ساختار نظام و رفتار مردم تغییری ایجاد کنند، اظهار کرد: در این راستا از طریق جنگ نرم با ملت ایران وارد جنگ شدند تا بتوانند بر افکار عمومی تاثیرگذاری داشته باشند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اذعان کرد: موفقیت جوانان ایران در عرصه‌های مختلف سبب رهایی ملت ایران از وابستگی به سایر کشورها شده و امروز دشمنان انقلاب از به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان احساس خطر می‌کنند.

وی با اشاره به گرایش جوانان کشورهای غربی به اسلام اظهار کرد: دشمنان با ترس از این موضوع، با بهره‌گیری از ترفندهای مختلف از جمله ایجاد تفرقه میان مسلمانان، به جان هم انداختن مسلمانان و بدبین کردن جوانان نسبت به اسلام درصدد جلوگیری گرایش جوانان به اسلام هستند.

الله‌مرادی به اعتراف کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا در خصوص ایجاد داعش توسط امریکا، افزود: آمریکا با هدف متحجر و خشن جلوه‌دادن اسلام به جهان داعش را ایجاد کرد تا کسی در این مسیر حرکت نکند.

وی با اشاره به اینکه داعش ابتدا در کشورهای سوریه و عراق بنام اسلام اعلام موجودیت کرد اظهار کرد: آن زمان کلیپ‌ها و تصاویری از سربریدن و جنایت در میان مردم پخش شد و حتی در یک روز هزاران نفر را در عراق را اعدام کردند.

الله‌مرادی ایجاد خاورمیانه بزرگ در راستای تقویت دولت صهیونیست را از برنامه‌های دشمنان دانست که بساط انقلابی‌گری و مبارزه با استکبار در منطقه را برچینند.

وی گفت: بمنظور تقویت داعش سرمایه کشورهای مسلمان و زیربناهای اقتصادی این کشورها هدف دشمنان اسلام قرار گرفت بطوریکه تا سال‌های متمادی نتوانند اقتصاد خود را بازسازی کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان حضور نیروهای مقاومت در کشورهای فلسطین، سوریه، یمن، عراق، افغانستان و لبنان برنامه دشمن در راستای نابودی محور مقاومت در این کشورها و تامین امنیت رژیم صهیونیستی را خنثی کرد.

الله‌مرادی همچنین افزود: از بین بردن زیربنای اقتصادی کشورهای اسلامی و آواره کردن مردم و به جان هم انداختن گروه‌های مختلف در راستای تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیست بوده است.

به گفته وی، برخی کشورهای مزدور عربی و انگلیس ( پیراستعمار) و کشورهای اروپایی پشت این جریان‌ها قرار داشتند که دست ایران و مقاومت را از کشور عراق قطع کنند.

دبیر ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان کردستان گفت: عربستان سعودی جزو اولین کشورهای عربی بود که علیرغم در اختیار داشتن هواپیماهای جاسوسی مجهز و مدرن اما در مقابل بسیجی‌های دست خالی یمن به ستوه آمده است.

وی افزود: آمریکا علیرغم سرمایه‌گذاری‌های هنگفت در عراق اما نتوانست به مقاصد خود دست یابد در نتیجه با شرمساری مجبور به تخلیه نیروها از این کشور شد.

دبیر ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان کردستان همچنین یادآورشد: آمریکا درصدد بود در سوریه بشار اسد را به عنوان محور مقاومت از بین ببرند.

وی گفت: دشمنان هر جا درصدد ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب برآمدند در مقابل جریان مقاومت سرافکنده و شکست خورده‌اند و به اعتراف خود آنها، سرمایه‌گذاری‌شان بی‌نتیجه بوده است.

دشمن به دنبال از بین بردن جایگاه خانواده و زن است

الله‌مرادی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده که از راه سخت نمی‌تواند با نظام جمهوری اسلامی وارد جنگ شود افزود: در راستا تاثیرگذاری بر ملت ایران ترفندهای دیگر اتخاذ کرده و از جنگ نرم به عنوان بهترین ابزار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بهره گرفته است.

وی ایجاد تفرقه میان صفوف متحد مسلمانان و انقلابیون جهان و در میان ملت ایران، تفرقه میان( شیعه و سنی، عرب، ترک، فارس) ناامید کردن مردم نسبت به آینده، ایجاد یاس و ناامیدی میان نخبگان کشور، تشویق مغزهای متفکر به بیهوده بودن خدمت در کشور، از هم پاشیدگی بنیان خانواده، فراهم کردن زمینه شورش و اعتراض و صدها مورد دیگر را از برنامه‌های دشمنان علیه ملت ایران ذکر کرد.

دبیر ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان کردستان ترویج ابتذال و از بین بردن بنیان خانواده و جایگاه زن و گرفتارکردن خانواده‌ها و جلوگیری از فرزندآوری و تربیت فرزندان نخبه را از اهداف دشمنان نظام برشمرد.

الله‌مرادی افزود: دشمنان با از بین بردن جریان تولید درصددند زمینه‌های تولید مرغ را از بین ببرند تا نتوانند مولد باشند.

وی اعتراض مردمی در زمینه بالابودن قیمت مرغ و قیمت بورس را از حرکت‌های بسیار برنامه‌ریزی شده دشمنان بیان کرد و افزود: این مسائل امروز منجر به بیداری مسوولان از خواب غفلت شده است.

تقویت مساجد در مقابل افکار ضددینی ضروری است

الله‌مرادی در ادامه با بیان اینکه دشمنان در راستای دستیابی به مقاصد خود از ابزارهای مختلف بهره می‌گیرند گفت: تقویت صفوف در مقابل افکار ضداسلامی و تحریف شده ضروری است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که مسجد سنگر است افزود: مسجد باید محل و جایگاهی برای جوانان انقلابی و متدین باشد و صفوف مساجد هر چه بیشتر تقویت شود.

دبیر ستاد امر به معرف و نهی از منکر استان کردستان به راه انداختن جریان‌های تکفیری، وهابیت و سلفیت در مناطق اهل سنت و جریان‌های بهائیت و تندرو در مناطق اهل تشیع را از توطئه‌های دشمنان دانست و شوراهای امر به معروف در مساجد شهر و روستا را یکی از راهکارهای مقابله با توطئه دشمنان برشمرد.

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر مدار قانون حرکت می‌کند، یادآور شد: گروه‌های مطالبه‌گری با بررسی مسائل سطح شهر به آسیب‌شناسی معضلات جامعه می‌پردازد و راهکار منطقی برای مقابله با آن ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی داعش امر به معروف و نهی از منکر بین بردن الله مرادی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، گفت: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار محمد اشعری در محفل انس نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش و به میزبانی قرارگاه ثامن الائمه علیهم السلام در مرکز آموزش امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه برگزار شد،  29 فروردین را روز حماسه‌سازی ارتشیان در مقابل توطئه‌های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ذخیره الهی و سرمایه الهی برای دفاع از انقلاب اسلامی است؛ نیروی زمینی ارتش دوشادوش دیگر نیروها در تلاش و تکاپو است تا منویات مقام معظم رهبری برآورده شود.

وی افزود: وعده صادقی که مقام معظم رهبری فرمودند با همراهی ارتش وزارت دفاع و دیگر نیروها برآورده شد این یک عنایت الهی است و فروریختن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های نیروهای مسلح هستیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، خاطرنشان کرد: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و  این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است.

امیرسرتیپ رضا آذریان ،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا نیز اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا در بین شما عزیزان باشیم در این جلسه انس و الفت و همدلی،که این همدلی باعث کوری چشم دشمنان است و قدردانی می‌کنم از یگان‌های امنیتی و انتظامی که تمام تلاش و توان خود را به اجرا درآورده تا مراسم رژه نیروهای مسلح به خوبی و سربلندی انجام شود.

وی ادامه داد: قدرت‌نمایی نیروهای مسلح ادامه دارد و دشمن اگر دست به خطایی بزند با قدرت پاسخ خواهیم داد. امید که خداوند این وحدت را از نیروهای مسلح و سایه مقام معظم رهبری را از ما نگیرد و چشم همه ما را در آینده نزدیک به دیدار ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روشن بگرداند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • جوکار: عملیات «وعده صادق» قدرت موشکی جهان اسلام را نشان داد
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • چرا روز ارتش؟
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود