Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:38:46 GMT

فراخوان جذب اعضای هیات علمی مجدداً تمدید شد

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۵۶۸۶

فراخوان جذب اعضای هیات علمی مجدداً تمدید شد

ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی، تا پایان روز سه‌شنبه، ۹ آذرماه سال جاری برای بار دوم تمدید شد.

به گزارش ایسنا، دکتر جعفر جعفری، معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیات علمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد متقاضیان، ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیات علمی که از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه آغاز شده است، برای بار دوم تا پایان روز سه شنبه ۹ آذرماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری افزود: بررسی‌های دانشگاه‌ها به مدت ۶۰ روز کاری طول می‌کشد. این بررسی‌ها بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده تا ۷ اسفندماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

به نقل از وزارت علوم، جعفری اعلام کرد: نتیجه نهایی فراخوان جذب هیات علمی تا اول خردادماه ۱۴۰۱ منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها وزارت علوم جذب اعضای هیات علمی فراخوان جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی زلفی گل وزیر علوم درباره جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: یکی از مشکلات در دانشگاه فنی و حرفه‌ای این است که این دانشگاه در نهایت در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت می‌کند و استخدام عضو هیأت علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه معنا ندارد.

بیشتر بخوانید: رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال

وی ادامه داد: البته اساتیدی را که در این دانشگاه داریم قدردانشان هستیم ولی نباید همان کاری که دانشگاه تهران انجام می‌دهد را دانشگاه فنی و حرفه‌ای هم همان را انجام دهد یا کاری که دانشگاه تهران انجام می‌دهد را دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی هم انجام بدهند.

وزیر علوم افزود: دانشگاه‌ها هرکدام ماهیت و وظیفه خاص خود را دارند ما نباید همه چی را باهم قاطی کنیم باید به ماهیت هر دانشگاه توجه کنیم برای همین در اولین جلسه هیأت امنای دانشگاه فنی و حرفه‌ای مصوب شد که دانشگاه فنی و حرفه‌ای از این پس تا سطح فوق لیسانس (مربی) استخدام کند.

وی با اشاره به مصوبه جدید درباره جذب هیأت علمی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تاکید کرد: دیگر قرار نیست عضو هیأت علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه استخدام شود، چرا؟ چون وقتی عضو هیأت علمی با مدرک دکتری استخدام می‌شود در پی این است که دانشیار و استاد تمام شود و مجبور است در دانشگاه‌های دیگر وقت بگذارد تا ارتقا پیدا کند.

وی افزود: مربی که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استخدام می‌شود باید از مسیر خود ارتقا پیدا کرده و مدارج را طی کند، بنابراین انتظاری که از استاد فنی و حرفه‌ای داریم مرتبط با حرفه خودش است نه انتظاری که از استاد دانشگاه تهران داریم اینها را باید احصا کرده و به قانون توجه کنیم تا در بحث‌های دیگر اثر گذار باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228347 برچسب‌ها وزیر علوم، تحقیقات و فناوری

دیگر خبرها

  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه