Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:36:02 GMT

لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید محمدرضا بیات به پدر و مادر+فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۹۵۷۲۵

لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر شهید محمدرضا بیات به پدر و مادر+فیلم

‍‍‍‍‍‍

مادر و پدر شهید محمدرضا بیات که در این ۵ سال گمنامی فرزند، روایتگر حماسه‌های او بودند، حالا با خبر بازگتش پیکرش هم خوشحال می‌شوند و هم از رنج ۵ سال فراق اشک می‌ریزند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید مدافع حرم محمدرضا بیات فرزند حسن در هفتم بهمن‌ماه سال 1365 به‌دنیا آمد. او اهل تهران بود و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در میدان مقاومت خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید بیات یکی از فرمانده گردان‌های لشکر فاطمیون بود که در 24 فروردین‌ماه سال 1395 در ارتفاعات «العیس» در حومه «حلب» سوریه به شهادت رسید و پیکرش مفقودالاثر شد. طی 5 سال گذشته مزار خالی او در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادمان این شهید بوده است.

پدر شهید می‌گوید: فروردین‌ماه سال 1395 برای تثبیت ارتفاعات العیس واقع در حلب به‌همراه همرزمان خود آن‌جا رفته بودند که در کمین تکفیری‌ها که حدودا 200 نفر بودند گرفتار شدند و اولین نفر هم محمد رضا بود که از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بعد از شهادت او و دوستانش، تکفیری‌ها بدن آن‌ها را به گلوله بستند.

حالا پیکر مطهر شهید بیات بعد از گذشت 5 سال گمنامی در سوریه کشف و هویتش شناسایی شده است. مادر و پدر این شهید که در این پنج سال روایتگر حماسه‌های فرزند 30 ساله خود بودند، حالا با خبری که از سردار محمود توکلی، معاون هماهنگ کننده سپاه تهران در منزل خود می‌شنوند، هم خوشحال می‌شوند و هم از رنج 5 سال فراق اشک می‌ریزند. مادر آمدن پسرش را در خواب دیده است و با شنیدن خبر از خواب صادقه خود می‌گوید و پدر از نحوه شهادتی روایت می‌کند که محمدرضا علاقه داشت اتفاق بیفتد و همانند آرزوی قلبی‌اش به شهادت رسید. فیلم لحظه اعلام خبر به این پدر و مادر راست قامت در ادامه قابل مشاهده است:

 

کشف پیکر مطهر شهید مدافع حرم، «محمدرضا بیات» پس از 5 سال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم جبهه مقاومت اسلامی شهدای مدافع حرم مدافعان حرم محمدرضا بیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند ۲۹ فروردین ماه امسال پیکر‌های مطهر ۷ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی والفجر ۱ تفحص نمایند.

در ادامه فیلم مربوط به این عملیات تفحص را تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس