Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهرداد مداحی نژاد رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند با اعلام این خبر افزود:مسابقات ملی مهارت هرساله در ۳۶ رشته آموزشی در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با هدف شناسایی نخبگان مهارتی و معرفی آنان به صنایع و صنوف برگزار می‌گردد و افراد برگزیده در سطح ملی به المپیاد جهانی مهارت که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود اعزام می‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحی نژاد با اشاره به اولین میزبانی استان کرمان در این مسابقات در چهار رشته با همکاری واحد‌های صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی در شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و کرمان اظهار داشت در رشته فناوری خودرو آقای امین رجب زاه از جوانان خلاق زرندی در دو سال قبل موفق به کسب رتبه اول استان گردید و به دلیل شروع بیماری کرونا این مسابقات با تاخیر از هفتم آذرماه سال جاری به مدت ۳ روز در مرکز تخصصی ۹دی استان تهران با حضور این جوان با استعداد زرندی در حال برگزاری است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند برای همه شرکت کنندگان بویژه برای  امین رجب زاده، شرکت کننده این شهرستان، آرزوی موفقیت نموده و از حمایت همه مسئولین مدیر کل استان و مسئولین شهرستانی بویژه فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه زرند ومسئول دفتر نماینده شهرستان در مشایعت و همراهی این جوان در هنگام اعزام به مسابقات تقدیر نمود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم

بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زرند گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه به این سازمان اعلام شد که گروه امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به خارج نمودن مصدوم حادثه کردند.

وی با اعلام اینکه در اثر سقوط خودرو به دهانه پل، تنها نو عروس زرندی در کابین خودرو گرفتار شده بود، افزود: نیرو‌های سازمان با همکاری اورژانس فرد مصدوم را از خودرو خارج و به مرکز درمانی اعزام کردند.

بخشی تصریح کرد: متاسفانه عروس جوان در بیمارستان و در بهترین شب زندگی خود تسلیم مرگ شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حجاب ارزشی نهادینه در میان بانوان زرندی است
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • زرند، پیشروترین شهرستان در زمینه کنترل و مهار معضل اعتیاد