Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: انتقادات باید صادقانه و دوستانه باشد هرکسی آزاد است که در انتخابات کاندیدا شود.

به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی، عصر یک‌شنبه در مورد حواشی که در جلسه اول کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به وجود آمد بیان کرد: حواشی خاصی نداشت. اعضا با هم صحبت و مشورت می‌کنند.  به نظرم جو کمیسیون خوب بود و طبیعی است که همه تفکرات مختلفی داشته باشند و امیدوارم و مطمئنا در جلسات آینده هم‌سو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد انتقادی که ساعی از او داشته و گفت از چهار جلسه تنها در یک جلسه کمیسیون شرکت کرده است، تصریح کرد: به هیچ وجه این‌طور نیست. ما تصمیم گیرنده نبودیم و حکم خود را از رییس کمیته ملی المپیک دریافت کرده بودیم. من در دو جلسه شرکت کردم از آن جا که دیدم خروجی خاصی نداشت تصمیم گرفتم در دو جلسه دیگر شرکت نکنم. ساعی از مفاخر ورزش ایران است اما به نظرم انتقادات باید دوستانه و صادقانه باشد.

وی در مورد کنایه حدادی نسبت به این که از پیش برای هیات اجرایی انتخاب شده است، گفت:  ذات انتخابات این است که نفرات مختلف کاندیدا شوند و رای‌گیری انجام شود مثل الان که برای رییس و نایب رییس هم همین اتفاق افتاد و من به سجاد گنج‌زاده و نجمه خدمتی تبریک می‌گویم. هر کسی آزاد است که در انتخابات شرکت کند.

سلیمی در مورد اعتراض کشتی نیز تصریح کرد:  به نظر شما انتخاب این انتخابات مهندسی شده بود؟ هر کسی آزاد است که در انتخابات شرکت کند. من آیین‌نامه را مطالعه کردم و انتصاب چهار نفر بر خلاف آیین نامه نبوده است و آقای دبیر هم دلایل خودش را دارد که بهتر است این دلایل را بگوید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهداد سليمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی

ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی برگزار شد.

در راستای برنامه‌ریزی‌های فدراسیون فوتبال برای ساماندهی و ارتقای سطح کیفی فوتبال باشگاهی کشور، ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی با حضور اعضای محترم این هیات‌ها، در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، یاد و خاطره مرحوم غلامرضا بهروان، پیشکسوت ارزشمند فوتبال ایران، گرامی داشته شد و حاضرین با نثار فاتحه، مراتب احترام و قدردانی خود را از خدمات ایشان به این عرصه محبوب، ابراز داشتند.

با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با کنفدراسیون فوتبال آسیا و در احترام به جایگاه و خدمات ارزنده مرحوم بهروان، مقرر گردید تا زمان انتخاب جایگزین ایشان در هیات استیناف، این جایگاه خالی باقی بماند.

در ادامه این جلسه، مدیر محترم مجوز باشگاهی، گزارشی جامع از وضعیت بدهی‌های معوق باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز ارائه کرد. در این گزارش، ضمن بررسی جزئیات بدهی‌ها، راهکارهای پیشنهادی برای تسویه و تعیین تکلیف آنها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، وضعیت سایر مدارک و مستندات ارائه شده توسط باشگاه‌های متقاضی مجوز، به دقت مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص تکمیل یا اصلاح مدارک معیوب، تذکرات لازم به نمایندگان باشگاه‌ها ارائه شد.

در پایان این جلسه، با توجه به زمان‌بندی ابلاغ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری جلسات تصمیم‌گیری هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی انجام شد و مقرر گردید تا اسامی باشگاه‌های حائز شرایط دریافت مجوز، حداکثر تا تاریخ 10 خرداد ماه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال گردد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • واکنش وینگر ذوب‌آهن به احتمال حضورش در پرسپولیس یا استقلال