Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مراسم معارفه سرپرست اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با حضور معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با حضور معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

رسول جوانعلی آذر در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های رضا خلیلی که مدتها بار مسئولیت این مجموعه مهم را بر دوش داشت، طی حکمی جعفر مهرخانی را به عنوان سرپرست اداره گردشگری سازمان متبوع خود منصوب کرد و گفت: همه ما در جایگاهی که داریم علاوه بر وظایف محول شده، مسئولیت‌های اجتماعی هم داریم که باید به نحو احسن به آن‌ها عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: باید در حوزه گردشگری برنامه‌های متنوع، در خدمت شهروندان و توسعه‌دهنده فرهنگی شهر را پیگیری کنیم تا بتوانیم با سرعت بیشتری کیفیت و کمیت خدمات ارائه‌شده از سوی مجموعه را ارتقا بخشیم.

سرپرست معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نیز معرفی شد.

محمد علی‌پور به عنوان سرپرست معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز معرفی و از تلاش‌های بهمن عبدی در این جایگاه قدردانی شد.

رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های عبدی در مدت مدیریت معاونت ورزشی این سازمان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و پیچیدگی‌های اجرایی موجود، برنامه‌ریزی و تداوم فعالیت‌های این معاونت طی سال‌های گذشته کار سختی بود اما آقای عبدی توانستند این موضوع را با همراهی همکاران محترم به خوبی مدیریت کنند بر همین اساس از تلاش‌های ایشان قدردانی کرده و توفیق و استمرار خدمات ایشان برای شهر را خواستار شد.

وی در خصوص انتصاب محمد علی‌پور به عنوان سرپرست معاونت ورزشی سازمان متبوع خود گفت: آقای علی‌پور تجارب خوبی در حوزه ورزش داشته و برنامه‌های قابل‌توجهی هم برای توسعه ورزش در سطح شهر ارائه کرده است. امیدواریم با همراهی و وحدت رویه در مجموعه شهرداری تبریز شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش در این عرصه باشیم.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز سرپرست اداره گردشگری سازمان سازمان فرهنگی معاونت ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عزتی با اعلام این خبر گفت: در راستای اعمال سیاست‌های تشویقی شهرداری تبریز در تعرفه و عوارض محلی مصوب شورای اسلامی شهر و با هدف توسعه گردشگری و افزایش مراکز اقامتی در شهر تبریز، مجوز احداث ۲ باب هتل در منطقه غرب و هسته مرکزی شهر و با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کمیسیون ماده ۵ استان صادر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: طبق مصوبه صادره از کمیسیون ماده ۵ استان، هتل الهیه واقع در آخر شهرک طالقانی به مساحت عرصه ۶ هزار مترمربع و زیربنای ۳۵ هزار مترمربع شامل: مرکز اقامتی، تجاری و پارکینگ بوده و همچنین هتل گسترش ۲ واقع در چهارراه هفت تیر (آبرسان) و ضلع شمالی هتل گسترش به مساحت ۲۳۰۰ مترمربع در یازده طبقه شامل مرکز اقامتی، پارکینگ و پارکینگ عمومی است که جهت اجرا به شهرداری‌های مناطق ابلاغ شد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به ماده ۳۶ لایحه تعرفه و عوارض محلی مبنی بر صدور پروانه رایگان برای مراکز اقامتی در سطح شهر گفت: احداث هتل‌ها با هر درجه و ستاره در هر کاربری، بعد از تصویب در کمیسیون ماده ۵ از پرداخت هرگونه عوارض مفاد این تعرفه معاف بوده و شهرداری تبریز مبلغی از بابت هرگونه عوارض اخذ نخواهد کرد.

عزتی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز آمادگی خود را جهت ارائه تسهیلات گوناگون در راستای اجرای پروژه‌های شهری به ویژه در حوزه گردشگری اعلام کرد و از سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف به ویژه بخش خصوصی در جهت توسعه و رونق گردشگری دعوت به عمل می‌آورد.

کد خبر 6081399

دیگر خبرها

  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد