Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام ابراز امیدواری کرد در پرتو توانایی‌های فراوان دو کشور، شاهد گسترش روزافزون همکاری‌ها باشیم.



متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم


جناب آقای محمد ولد الشیخ الغزوانی


رئیس جمهوری اسلامی موریتانی

فرارسیدن روز ملی جمهوری اسلامی موریتانی را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم در پرتو مساعی مقامات و توانایی‌های فراوان دو کشور، شاهد گسترش روزافزون همکاری‌ها و مناسبات فیمابین در تمامی عرصه‌ها باشیم.


از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و شادکامی و بهروزی مردم جمهوری اسلامی موریتانی را مسألت دارم.


سید ابراهیم رئیسی


رئیس جمهوری اسلامی ایران


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی روز ملی موریتانی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۹۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی از حمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه رئیس جمهور در پی پیروزی افتخار آمیز در عملیات «وعده صادق» را تقدیم نمود.  

امیر سرتیپ آشتیانی در پیام خود آورده است:

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رئیسی

ریاست محترم جمهوری و رئیس شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید در مسیر تحقق «وعده صادق» فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و مطالبه ملت رشید ایران در پاسخ پشیمان کننده به اقدام نامشروع و تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و در اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی و هدایت‌های حکیمانه جناب عالی به عنوان رئیس این شورا، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی هماهنگ و دقیق با اجرای عملیاتی غرور آفرین، پاسخی تنبیهی به این رژیم جعلی و حامیان آن داده و نمایشی از اقتدار و غرور ملی را به منصه ظهور رسانده و بارقه‌ای از امید را در دل آزادگان جهان به ویژه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین شعله‌ور ساختند.

بی شک آنچه به عنوان نکته متمایز و ممتاز این عملیات حماسی تجلی یافت هماهنگی کامل دولت انقلابی و مردمی و نیرو‌های مسلح پر افتخار بود که تصویری با شکوه از عزت و حکمت را در سایه امداد‌های الهی به نمایش گذارد و بفرموده جناب عالی جلوه همراهی و همگرایی دیپلماسی و میدان را متجلی ساخت.

برخود لازم می‌دانم مراتب قدردانی مجاهدان و تلاشگران عرصه اعتلای اقتدار دفاعی ایران اسلامی را ازحمایت‌های بی دریغ، راهبردی و همه جانبه جناب عالی به حضور تقدیم نموده و از خداوند تبارک و تعالی در سایه فرماندهی معظم کل قوا، عزت، اقتدار و سربلندی را برای ملت شریف ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • ما نمی خواهیم شاهد جنگ با ایران باشیم
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی پیامی روشن برای همه دارد
  • آمریکا: نمی‌خواهیم شاهد جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر باشیم